۳۸۵۵
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید : ۳۵۷
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

استقلال و پرسپولیس تاکنون 3 بار در جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند که 2 بار قرمزها و یک‌بار هم آبی پوشان برنده از میدان خارج شدند.
به گزارش فراتیتر، استقلال و پرسپولیس تاکنون ۳ بار در جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند که ۲ بار قرمز‌ها و یک‌بار هم آبی پوشان برنده از میدان خارج شدند. جالب اینکه ۲ بازی در طول ۹۰ دقیقه و در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید و یک‌بار استقلال در وقت‌های اضافه ۳ گل زد و پرسپولیس را حذف کرد و یک‌بار هم پرسپولیس در ضربات پنالتی و در روزی که امیر قلعه‌نویی پنالتی خراب کرد استقلال را از جام حذفی کنار زد. فقط یک‌بار در نود دقیقه تکلیف برنده مشخص‌شده که به فینال این رقابت‌ها برمی‌گردد.

نکته دیگر این‌که برای نخستین بار است که دوتیم ۲ بار در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و یک‌بار هم در فینال جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند. نکته دیگر این‌که در ۳ دربی حذفی سال‌ها و دهه‌های گذشته مجید نامجو مطلق، افشین پیروانی، داوود فنایی و فرهاد مجیدی ۲ بار به‌عنوان بازیکن حضور داشتند و در این بازی و چهارمین دربی حذفی به‌عنوان مربی و سرپرست حضور خواهند داشت.

فرهاد مجیدی در ۲ دربی حذفی که تجربه کرده یک‌بار بازنده و یک‌بار هم برنده‌شده است. حالا باید دید برنده چهارمین دربی حذفی سرخابی‌ها چه کسی خواهد بود و به‌قول‌معروف این ۴ برای چه کسی است؟
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: