۳۸۸۰
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۳۵۹
سیاسی داخلی

اخبار ویژه

سید عباس موسوی که در حال حاضر به عنوان سخنگوی وزارت خارجه مشغول به کار است به عنوان سفیر ایران در جمهوری آذربایجان منصوب شد و قرار است جانشین وی در سمت سخنگویی نیز به طور رسمی معرفی شود.

به گزارش فراتیتر، سید عباس موسوی که سمت یازدهمین سخنگوی وزارت خارجه را بر عهده داشت فارغ‌التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه روابط بین‌الملل است.

او همچنین پیش از این رئیس اداره دیپلماسی رسانه‌ای، دبیر اول و سرپرست کنسولگری ایران در هنگ کنگ، رایزن اقتصادی ایران در هلند، ریاست اداره سوم دیپلماسی رسانه‌ای در مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای، مدیرکلی اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای را نیز به عهده داشته است.

موسوی به عنوان سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان جایگزین جواد جهانگیرزاده ، سفیر فعلی در باکو شد و امروز به همراه سایر سفرای جدید قبل از عزیمت با رییس‌جمهور دیدار کرد.

وی در آخرین نشست خبری خود روز دوشنبه هفته گذشته در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه در فصل تابستان شاهد جابه‌جایی ماموریت‌های دیپلماتیک در وزارت خارجه هستیم اگر این جابه‌جایی‌ها قطعی شده است بفرمایید، گفت: الان چندین سفیر جا به جا می‌شوند از جمله در آذربایجان که بنده به زودی عازم این کشور می شوم و جانشین بنده هم رسما معرفی می‌شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: