۳۹۲۵
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید : ۳۸۴
مدافع تیم استقلال تهران با نظر سرمربی این تیم از لیست کنار گذاشته شد.
به گزارش فراتیتر، استقلال تهران شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف تیم پیکان رفت و با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت داد. در جریان این مسابقه محمد دانشگر به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.

دانشگر که به دلیل آسیب دیدگی با عارف غلامی تعویض شده بود چند ساعت پس از پایان بازی ماقبل پایانی لیگ نوزدهم واکنش عجیبی در صفحه رسمی اینستاگرامش داشت. مدافع آبی‌ها در اینستاگرام استقلالی‌ها با خطاب قرار داد و از الفاط نادرستی استفاده کرد.

در کمتر از ۱۲ ساعت پس از این اظهارنظر فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال اعلام کرد دانشگر اخراج شده و حق حضور در تمرینات را ندارد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت: "هیچ نامی بالاتر از استقلال و هوادارانش نیست. محمد دانشگر حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت و آزاد است به هر تیمی که دوست دارد برود. "

دانشگر از امروز نمی‌تواند استقلال را برای بازی‌های پیش رو همراهی کند و پیش بینی می‌شود به زودی با دریافت رضایتنامه از این باشگاه جدا شود. او در حالی این تیم را ترک می‌کند که چند هفته پیش هم به دلیل مسائل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته بود و برای مدتی از تمرینات و شرکت در مسابقات محروم بود.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: