۳۹۴۹
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید : ۳۱۳
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

با پایان یافتن این فصل از مسابقات لیگ دسته اول، مس رفسنجان با محمد ربیعی به عنوان قهرمان مسابقات شناخته شد و اکثر رکوردها را نیز به نام خود ثبت کرد.

به گزارش فراتیتر، فصل مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور یکشنبه شب به پایان رسید و مس رفسنجان که صعود و حتی قهرمانی اش در این مسابقات را پیش از این قطعی کرده بود، توانست بهترین آمار را به خود اختصاص دهد.

این تیم خوش ساختار رفسنجانی که با محمد ربیعی فصلی رویایی را سپری کرد، با ۱۹ پیروزی در ۳۴ بازی صاحب بیشترین پیروزی شد و ۳ تیم آلومینیوم اراک، مس کرمان و خوشه طلایی هر کدام با ۱۷ پیروزی در پی این تیم بودند. این در حالی است که علم و ادب در این فصل تنها ۲ بار طعم پیروزی را چشید که این کمترین تعداد برد در این فصل بود.

گل ریحان نماینده استان البرز که در نیم فصل نخست بهترین نتایج را در این مسابقات گرفت، با ۱۵ مساوی بیشترین تعداد مساوی را به خود اختصاص داد و علم و ادب تبریز با تنها ۴ مساوی، کمتر از دیگر تیم ها مقابل حریفان خود متوقف شد.

بیشترین تعداد شکست اما به همین علم و ادب تبریز تعلق می گیرد که از ۳۴ بازی خود ۲۸ بار متحمل شکست شد و بعد از آن هم سپیدرود رشت با ۲۰ و نیروی زمینی با ۱۷ شکست در جایگاه بعدی قرار دارند. کمترین شکست هم مربوط به ۳ تیم مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و مس کرمان است که این ۳ تیم تنها ۵ بار مقابل حریفان خود تن به شکست داده‌اند.

بهترین خط حمله در اختیار تیم قهرمان، مس رفسنجان است که مهاجمان این تیم ۵۶ بار در این فصل به گل رسیدند. بادران که در رده پنجم قرار گرفت با ۵۰ گل دومین خط حمله قدرتمند مسابقات را داشت. 

ضعیف ترین خط حمله هم به تیم علم و ادب تبریز تعلق می‌گیرد که در این مسابقات تنها ۱۴ بار موفق به گلزنی شدند و بعد از آن هم سپیدرودی با تنها ۲۵ گل زده دومین خط حمله ضعیف را دارند.

بهترین خط دفاعی مسابقات در اختیار نود ارومیه است که این تیم در این فصل تنها ۱۷ بار گل خورد تا با این آمار دارای مستحکم ترین ساختار دفاعی باشد. آلومینیوم اراک نیز با ۲۰ گل خورده بعد از نود دومین خط دفاعی مستحکم را دارا بود. 

در بخش ضعیف ترین خط دفاعی نیز نامی جز علم و ادب تبریز به چشم نمی‌خورد. این تیم به طرز عجیبی دروازه‌اش در بازی‌های مختلف باز شد تا در نهایت آمار بسیار ضعیف ۸۵ گل خورده در یک فصل را از خود به جای بگذارد. 

نود ارومیه با ثبت ۲۱ کلین شیت بیشترین تعداد کلین شیت را به خود اختصاص داد و آلومینیوم اراک و مس کرمان با ۱۹ و ۱۸ کلین شیت دیگر تیم‌های خوب در این آیتم بودند. تیم علم و ادب تبریز نیز تنها در یک بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد تا با یک کلین شیت به کارش خاتمه دهد. 

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: