۳۹۵۴
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید : ۳۲۵
اجتماعی بهداشت

تیتر یک خبر چرخشی

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: این منطقه با وجود متراکم بودن جمعیت، کمترین میزان ابتلا به کرونا را در میان مناطق ۲۲‌گانه تهران داشته است.

به گزارش فراتیتر، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران درباره آمار مبتلایان به کرونا در جنوب پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه منطقه ۱۷ از لحاظ ابتلا به کرونا شرایط خوبی دارد و این منطقه علیرغم تراکم جمعیت نسبت به مناطق دیگر آمار مبتلایان آن تا کنون کمتر بوده است.

وی افزود: شهرداری منطقه ۱۷رتبه نخست مقابله با بیماری کرونا را در میان همه مناطق ۲۲ گانه تهران کسب کرده و این در حالی است که منطقه ۱۷ علاوه بر تراکم زیاد جمعیت دارای مراکز خرید و فروش بزرگ و معضل نفوذناپذیر بودن معابر است. بنابر این احتمال داشت بیشترین میزان ابتلا در این منطقه باشد ولی اکنون آمار برعکس است.

شهردار منطقه ۱۷ تهران ادامه داد: روزانه ۴۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده به نواحی مختلف شهرداری ارائه می‌شود علاوه بر آن کلانتری و بیمارستان‌های منطقه نیز از ارائه مواد ضدعفونی‌کننده توسط شهرداری محروم نبوده‌اند به طوری که از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده سطوح برای معابر، اداره‌ها و آموزشگاه‌ها از سوی شهرداری تهیه و مصرف شده است.

کلهری اعلام کرد: همچنین نصب تونل ضدعفونی‌کننده خودرو برای اولین بار در تهران در این منطقه به بهره‌برداری رسید و به طور کلی شهروندان نیز در رعایت استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی همکاری‌های خوبی جهت مقابله با کرونا داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۸۲۲ هکتار از منطقه ۱۷ با استفاده از تجهیزات استاندارد، ضدعفونی و گندزدایی شده است همچنین از فعالیت صنوفی که در طرح ستاد مقابله با کرونا ممنوع‌ فعالیت بوده‌اند، جلوگیری شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: