۴۰۱۵
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۳۵۶
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

مهاجم ایرانی ریوآوه طی ساعات آتی در انتقالی ویژه راهی پورتو پرتغال خواهد شد؛ این خبری است که طی دقایق اخیر در رسانه‌های این کشور اعلام شده است.
به گزارش فراتیتر، مهدی طارمی که بعد از حضور در الغرافه قطر و در شرایطی که برخی تیم‌های سطح اول این کشور را خواهان خود می‌دید در انتقالی جالب توجه راهی پرتغال شد، اکنون بعد از یک فصل درخشش در این لیگ این کشور در آستانه حضور در پورتو قرار دارد.

مهاجم تیم ملی ایران که سابقه حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، با حضور در لیگ پرتغال نظر‌ها را به خود جلب کرد. نمایش دیدنی او در گرفتن پنالتی و آسیبی که به بیشتر تیم‌ها از این حربه زد از یک طرف و از سوی دیگر گل‌های او برای ریوآوه برای حضور در کورس دستیابی به سهیه لیگ اروپا در نهایت باعث شد تا او در لیست اول انتقال به تیم‌های مطرح از جمع سبزپوشان قرار داشته باشد. موضوعی که در نیم فصل نیز با بالاترین شدت دنبال می‌شد، اما ریوآوه در نهایت به تیم‌های براگا، پورتو، بنفیکا و بوردو پاسخ مثبت نداد تا او را همچنان برای دستیابی به اهداف تیمی و مالی خود در اختیار داشته باشد.

اکنون رسانه‌های پرتغالی مدعی هستند این بازیکن در آستانه انتقال به پورتو قرار دارد و طی ۲۴ ساعت آینده جلسه‌ای در این زمینه برای این انتقال صورت خواهد گرفت تا مهاجم ایرانی با ۱۰ میلیون دلار این ترانسفر را رقم بزند. سایت او جو گو که بیشتر اخبار نقل و انتقالاتی لیگ پرتغال را پوشش می‌دهد، در خبری که لحظاتی پیش روی خروجی خود قرار داده از قطعیت یافتن این انتقال خبر داده و مدعی شده پورتو برای تقویت خط هجومی خود به توافق لازم در زمینه این انتقال دست یافته است.

سایت مرکادو پرتغال نیز طی گزارشی با اعلام رد پیشنهاد یک میلیون یورویی آستون ویلا برای جذب این بازیکن توسط ریوآوه، مدعی شده که او در تیررس بنفیکا و پورتو قرار دارد و با این حال پیشنهاد پورتو بیشتر مورد توجه مدیران ریوآوه قرار دارد.

دسپورتو نیز در گزارشی با اعلام اینکه با شروع دور جدید تمرینات، مهدی طارمی در تمرینات تیم ریوآوه غیبت داشته، از تلاش پورتو برای در اختیار گرفتن این بازیکن خبر داده است.

همچنین آبولا به عنوان یکی از روزنامه‌های مطرح پرتغال در گزارشی با اعلام اینکه مهدی طارمی نیز به حضور در پورتو با توجه به حضور در لیگ قهرمانان علاقه بیشتری نسبت به دیگر تیم‌های خواهان خود دارد، از اتفاق ویژه‌ای که برای این بازیکن محبوب در فضای مجازی در صورت حضور در پورتو رقم خواهد خورد خبر داده است.

با توجه به هجوم رسانه‌های پرتغالی به مهدی طارمی در خصوص انتقال او به پورتو باید این انتقال را تقریبا نهایی دانست و در انتظار رونمایی از او در ترکیب پرستاره پورتو برای فصل آتی رقابت‌های لیگ پرتغال و همچنین لیگ قهرمانان اروپا ماند.

طارمی که سال گذشته با قراردادی آزاد از الغرافه به ریوآوه پیوست در فصل گذشته لیگ پرتغال با ۱۸ گل زده کفش طلایی لیگ پرتغال را کسب کرد، همچنین طارمی سابقه گلزنی به بنفیکا و پورتو را نیز در کارنامه دارد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: