۴۰۷۸
شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید : ۳۹۲
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

نشریه الریاضیه عربستان مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بود مبلغی را به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان پرداخت کند اما afc از پرداخت این پول سرباز زده و قصد انجام این کار را ندارد.

به گزارش فراتیتر، طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از اواسط شهریور ماه به صورت متمرکز در قطر قرار است برگزار شود.

در همین راستا شنیده شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است مبلغی را به عنوان کمک هزینه به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان هزینه اقامت و رفت ‌و آمد پرداخت کند اما ظاهرا پرداخت این مبلغ منتفی شده است.

طبق نوشته نشریه الریاضیه عربستان، مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای گذشته جلساتی را به صورت آنلاین با برخی کشورها در مورد امتیازاتی که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان قهرمانان قرار است از آن استفاده کنند، برگزار کردند.

پیش از مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این جلسه به جمع‌بندی رسیده بودند که مبلغ صدهزار دلار به عنوان کمک هزینه محل اقامت به باشگاه‌ها تخصیص یابد اما حالا شنیده می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا از پرداخت این مبلغ سرباز زده و باشگاه‌ها خود باید این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: