۴۱۱۹
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید : ۲۷۸
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: ثبت نام در دوره پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌ها بر اساس سوابق تحصیلی تا ۷ مهرماه تمدید شد.

به گزارش فراتیتر، «فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت زمان ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری ۹۹ تا دوشنبه ۷ مهر تمدید شد.

وی درباره آمار ثبت‌نام کنندگان گفت: تا این لحظه تعداد ۷۶۲ هزار و ۲۴ نفر نسبت به ثبت نام دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کرده‌اند. 

سخنگوی سازمان سنجش افزود: ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی است و نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از روز چهارشنبه اول مردادماه ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است.

زرین آمیزی گفت: همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روزهای ۵ مرداد تا ۲ شهریورماه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: