۴۱۵۴
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید : ۳۳۲
ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در پی نایب‌قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پیامی منتشر کرد.
به گزارش فراتیتر، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ شب گذشته (یکشنبه) در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دالوژ واقع در شهر لیسبون پرتغال به مصاف هم رفتند که در نهایت این شاگردان هانسی فلیک بودند که به لطف تک‌گل دقیقه ۵۹ کینگسلی کومان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و ششمین قهرمانی تاریخ باشگاه بایرن مونیخ در تاریخ این رقابت‌ها را به ثبت رساندند.

نیمار که در سال ۲۰۱۷ در انتقالی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا جدا و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، پیش از این بازی گفته بود که برای تاریخ‌سازی و کمک به PSG برای کسب اولین قهرمانی‌اش در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به این تیم آمده است. او، اما پس از این شکست نتوانست بر احساساتش غلبه کند و چشمانش غرق در اشک شد.

ستاره برزیلی پاریسی‌ها پس از این بازی با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «شکست جزیی از ورزش است. ما تمام تلاش خود را کردیم و تا آخر جنگیدیم. از حمایت و محبت تمامی شما تشکر می‌کنم. تبریک به بایرن».

نیمار ۲۸ ساله این فصل در ۲۷ بازی از رقابت‌های مختلف برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن ۱۹ گل، ۱۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: