۴۱۶۷
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید : ۳۳۶
در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی، تراکتور میزبان نفت مسجدسلیمان است.

به گزارش فراتیتر، نخستین دیدار نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود که تراکتور میزبان نفت مسجدسلیمان بدون سرمربی است.

تراکتوری‌ها که در هفته آخر با شکست برابر فولاد یه رده چهارم رسیدند، برای حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به قهرمانی در جام حذفی دارند. ۳ تساوی، یک باخت و یک پیروزی حاصل کار شاگردان الهامی بوده است و تنها شانس این سرمربی برای باقی ماندن روی نیمکت تراکتور، قهرمانی در این مسابقات است. آخرین قهرمانی تراکتور در فوتبال ایران مربوط قهرمانی در همین مسابقات جام حذفی در سال ۹۲ است که شاگردان تونی اولویرا موفق شدند با تک گل سعید دقیقی مس را شکست دهند.

نفت مسجدسلیمان در ۵ بازی آخر خود برابر تراکتور هیچگاه موفق به شکست این تیم نشده است و حاصل کارش ۳ باخت و ۲ تساوی بوده است. تیم بدون سرمربی خوزستانی که با خداحافظی تارتار به دلیل مشکلات مالی، حالا سرمربی‌ روی نیمکت خود نمی‌بیند، کار سختی برابر میزبانش دارد زیرا که در ۵ دیدار اخیر خود ۲ شکست، ۲ تساوی و تنها یک برد داشته است. نفتی‌ها برای حضور در فینال انگیزه زیادی دارند و می‌توانند برای اولین بار در تاریخ این باشگاه رنگ فینال جام حذفی را ببیند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: