۴۱۷۳
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید : ۳۳۶
سیاسی داخلی

تیتر یک خبر چرخشی

- رییس جمهوری با بیان این که دولت حاضر است برای معادن طلا سرمایه گذاری ویژه انجام دهد گفت: امروز موفق شدیم نسبت به سال ۹۲، تولید طلا را به ۱۴ برابر برسانیم.

به گزارش فراتیتر، حجت الاسلام و المسلین حسن روحانی روز سه شنبه در سومین روز از هفته دولت در آیین افتتاح و رونمایی از طرح‌های ملی در وزارت صنعت، معدن و تجارت که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: بسیاری خوشحالیم در هفته دولت موفق شدیم پروژه‌هایی را در توسعه معادن و طلا هم برای استخراج و اکتشاف افتتاح کنیم، مساله طلا اهمیت ویژه برای ما دارد.

وی افزود: همان طور که معادن و پتروشیمی ما توانسته جای صادرات نفت را بگیرد، گسترش معادن طلا و استخراج آن می‌تواند به نوعی جایگزین ارز خارجی شود که کار بزرگی است ما به وزارت صنعت و معدن نیز گفته‌ایم که دولت حاضر است برای معادن طلا سرمایه گذاری ویژه انجام دهد، امروز موفق شدیم نسبت به سال ۹۲، تولید طلا را به ۱۴ برابر برسانیم.

روحانی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون موافقتنامه میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری هند به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد به انضمام سند الحاقی(پروتکل)» را برای اجرا به وزارت امور اقتصاد و دارایی ابلاغ کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: