۴۱۸۴
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید : ۳۰۵
اجتماعی آموزش

اخبار ویژه

وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: همان‌طور که نگران سلامت فرزندانمان هستیم باید نگران آموزش آن‌ها هم باشیم.

به گزارش فراتیتر، صبح امروز محسن حاجی میرزایی به مناسبت هفته دولت در گفتگوی تلفنی با رادیو جوان گفت: به خانواده‌ها اعلام می‌کنم همان‌طور که نگران سلامتی فرزندان خود هستیم نگران سلامتی فرزندان مردم هم هستیم. خانواده‌ها هم و همان‌طور که نگران سلامتی فرزندانشان هستند باید نگران آموزش کودکانشان هم باشند.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه آموزش‌های حضوری سال گذشته به دلیل طی شدن دوسوم کلاس‌های درس و آشنایی معلمان و دانش آموزان باهم راحت‌تر، بود اظهار کرد: در شرایط زرد مهم‌ترین اصل ایجاد فاصله اجتماعی و عدم تشکیل اجتماع است، لذا دانش آموزان در این شرایط در گروه‌های مختلف به مدرسه می‌آیند و در مدارس ابتدایی رعایت پروتکل‌ها با نظارت بیشتری کنترل خواهد شد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید بابیان اینکه آموزش‌های غیرحضوری از دو طریق ارائه می‌شود، گفت: آموزش‌ها به‌صورت تلویزیونی و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد و آموزش‌ها را بررسی کرده‌ایم و به بخش‌های الزاماً حضوری یا قابل تدریس در فضای مجازی تقسیم‌بندی کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که اینترنت رایگان به کجا رسیده است اظهار کرد: کارگروهی از طرف دولت مأمور شده و به نتایجی رسیده است و پیشنهادهایی آماده‌شده که تا قبل از آغاز سال تحصیلی اعلام خواهد شد.

وزیرآموزش‌وپرورش در مورد استخدام نهضتی‌هایی که در آزمون۲۰ تیر شرکت کرده‌اند، گفت: نتایج این آزمون اعلام‌ شده است و در سال جاری می‌توانیم ۲۵ هزار نفر از آن‌ها را استخدام کنیم و مابقی را طی سال‌های آینده استخدام خواهیم کرد.

حاجی میرزایی ادامه داد: ابزارهای شبکه شاد از ۴ خدمت به ۱۱ خدمت رسیده است و این ابزارها به معلمان آموزش داده خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: ۱۵ شهریور روز آغاز سال تحصیلی است اما کیفیت حضور دانش آموزان با توجه به شرایط آن روزها گفته خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: