۴۲۰۰
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید : ۴۴۴
سخنگوی کمیسیون آموزش مطرح کرد:
فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت مجلس از مافیای کنکور بالاتر است و مردم نباید دغدغه تأثیر مافیا بر تصمیم مجلس را داشته باشند. به دنبال بررسی مجدد و خلاصی مردم از شر کنکور هستیم.
به گزارش فراتیتر، کنکور با تمام حواشی در نهایت امسال هم برگزار شد و تلاش گردید که پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت شود. بحث حاشیه‌های کنکور به دروان کرونا خلاصه نمی‌شود و سالیان سال است که صحبت از حذف کنکور و مبارزه با مافیای کنکور مطرح بوده است. امسال هم اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به فکر حذف کنکور هستند. در این خصوص احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: حذف کنکور از وظایف کمیسیون آموزش است و در سال‌های گذشته بررسی‌هایی برای این سازوکار شده است. در سال‌های گذشته، اما با مخالفت‌ها و کم‌کاری‌های بعضی از افراد به نتیجه نرسیده است. در نتیجه این بحث همچنان نیمه‌کاره مانده است. امسال هم‌زمان با مشکلات بهداشتی و شیوع کرونا مجدداً بحث حذف کنکور مطرح گردیده و به دنبال بررسی مجدد و خلاصی مردم از شر کنکور هستیم.
فلاحی تأکید کرد: عمده مشکل ما در خصوص کنکور کارشناسی است و پیرامون کنکور‌های کارشناسی ارشد و دکترا مشکلات کمتر وجود دارد. شاهد هستیم که هزینه‌های زیادی از جیب خانواده‌ها می‌رود و مؤسسات آموزشی روبه‌رو هستیم که کنکور صرفاً برایشان تجارت شده است.
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در نهایت خاطرنشان کرد: قدرت مجلس از مافیای کنکور بالاتر است و مردم نباید دغدغه تأثیر مافیا بر تصمیم مجلس را داشته باشند. مجلس انقلابی حتماً با این موضوعات مبارزه خواهد کرد و مؤسسات کنکور باید رویه خود را تغییر دهند. قرار نیست تا عده‌ای از یک طرح اشتباه در کشور برای خود کسب‌وکاری دست و پا کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: