۴۲۱۲
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۲۸۰
سیاسی داخلی

تیتر یک خبر چرخشی

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که جریانی در انتخابات ۱۴۰۰ موفق تر عمل خواهد کرد که برنامه کارشناسی تر و عملی تری برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشد.

به گزارش فراتیتر، محمدصالح جوکار با اشاره به چالش های پیش روی کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: می توان گفت که مهم ترین چالش پیش روی کشور بحث مسائل اقتصادی است و حل مسائل اقتصادی در اولویت همه بخش های کشور قرار دارد. برای برون رفت از وضعیت فعلی نیز نیازمند طرح های کارشناسی شده و برنامه ریزی دقیق هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده فرد یا جریانی می تواند در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز شود که در حوزه مسائل اقتصادی صاحب نظر بوده و بتواند طرح خوبی برای حل مشکلات اقتصادی ارائه کند. قطعا یکی از مهم ترین اولویت های دولت آینده باید حل مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: جریانی در انتخابات ۱۴۰۰ موفق تر عمل خواهد کرد که برنامه کارشناسی تر و عملی تری برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشد. از سوی دیگر برای حضور فعال و مشارکت بالای مردمی باید به همه جریان های سیاسی برای حضور در رقابت فرصت داده شود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید فرصت رقابت به همه جریانات و تفکرات سیاسی داده شود و در نهایت این مردم هستند که انتخاب می کنند و این احترام و ارزش به نظر مردم است. زمانی مردم به یک جناحی روی آورده و به آن رای می دهند اما زمانی که جناح مورد نظر عملکرد خوبی نداشته باشد مردم از آن روی برمی گردانند.اما این به معنی نفی نیست بلکه ما باید عملکرد خود را اصلاح کرده و به دنبال برنامه ریزی برای بهترین خدمت رسانی به مردم باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: