۴۲۱۸
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید : ۳۲۲
مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور زنان و مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده آخرین وضعیت ۶ قلوهای تازه متولد شده در استان البرز را تشریح کرد.

به گزارش فراتیتر، فاطمه عباسی با اشاره به حمایتهای سازمان بهزیستی از ۶ قلوهای تازه متولد شده در استان البرز اظهار کرد: در همان ساعات اولیه تولد ۶ قلوها در یکی از بیمارستانهای استان البرز، همکاران ما در بهزیستی با والدین این نوزدان تماس گرفتند و از آنها حمایتهایی کردند. 

وی افزود: در این راستا مبلغی به عنوان کمک هزینه از سوی سازمان بهزیستی به منظور حمایت از ۶ قلوها به خانواده آنها پرداخت شد. همچنین یک سبد کالا و پوشک و شیرخشک با مشارکت خیران  و سازمان بهزیستی به این خانواده ارائه شد. 

مشاور رییس سازمان بهزیستی در امور زنان و مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده با بیان اینکه با بهزیستی استان البرز نیز مکاتبه ای صورت گرفت تا اسامی این فرزندان در سامانه ارمغان جهت برخورداری از شیر خشک یارانه ای و مستمری ماهانه ثبت شود، گفت: از این ماه خانواده ۶ قلوها مستمری ماهانه دریافت می کنند که به طور کلی مبلغ مستمری چندقلوها ۴۷۹ هزار تومان است.

عباسی ادامه داد: همچنین در حال رایزنی با دبیر ستاد مسکن مددجویان هستیم تا درصورت امکان برای موضوع مسکن آنها نیز اقداماتی صورت پذیرد. 

وی افزود: سعی داریم که حمایت خیران را به عنوان حامی کودک جهت حمایت از چندقلوها جلب کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: