۴۲۹۲
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید : ۳۹۹
اجتماعی گردشگری

اخبار ویژه

شرکت حمل و نقل ریلی رجا خبر داد: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، قطار گردشگری دو منطقه شمال کشور از روزهای ۱۴ و ۲۰ شهریورماه فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش فراتیتر،

«رضا عصاری» معاون این شرکت، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال گردشگران، علاوه بر فاصله‌گذاری فیزیکی بین مسافران این قطار، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی و ماسک سه لایه بین آنها توزیع می‌شود.

اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای گردشگری موضوع مهمی است که بنا بر اعلام شرکت های ریلی قرار است به صورت ویژه کنترل شود.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران در دوره شیوع ویروس کرونا به دلیل عملکرد مناسب بهداشتی از طرف اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان مورد تقدیر قرار گرفته است.

با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت رجا نیز اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و ... آغاز و اجرایی کرده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: