۴۳۷۵
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید : ۲۹۹
سریال «بوم و بانو» به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب و کارگردانی سعید سلطانی از شنبه ۱۵ شهریور از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش فراتیتر و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «بوم و بانو» همکاری جدید سعید سلطانی و آرمان زرین‌کوب پس از سریال «ستایش» محسوب می‌شود. سریال تاریخی «بوم و بانو» مقطع دوره پهلوی را به نمایش می‌کشد و کاری در حوزه تاریخ معاصر به شمار می‌آید. این مجموعه به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز روایتگر داستانی عاشقانه و تاریخی است.

سعید سلطانی که علاوه بر «ستایش» تجربه ساخت سریال‌های تاریخی چون «پس از باران» و «خانه‌ای در تاریکی» را در کارنامه هنری‌اش دارد، باز هم به سراغ بخشی از تاریخ ایران رفته و روایتگر قصه‌ای تاریخی در «بوم و بانو» شده است. در این مجموعه بازیگرانی چون بهنام تشکر در نقش سرهنگ سپنتا، فریبا متخصص در نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار، مسعود رایگان در نقش تیمسار افشار، ساغر قناعت، مهدی احمدی، دیبا زاهدی و… در سریال «بوم و بانو» ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد...

سریال «بوم و بانو» کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها در همین ساعت خلاصه هفتگی سریال پخش خواهد شد.

بازپخش این سریال ساعت ۴۵ دقیقه بامداد، ۸:۴۵ و ۱۶:۳۰ خواهد بود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: