۴۴۴۲
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید : ۳۰۱
محمدعلی نجفی، کارگردان و سینماگر نام‌آشنا به عنوان رئیس هیئت‌مدیره خانه سینما انتخاب شد.

به گزارش فراتیتر،

علی قائم مقامی سخنگوی هیئت مدیره خانه سینما اعلام کرد: نخستین نشست پانزدهمین هیئت‌مدیره خانه سینما امروز (شنبه پانزدهم شهریور) برگزار شد و پس از گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص وظایف پیش روی هیئت‌مدیره، انتخابات داخلی صورت پذیرفت که برمبنای آن آقایان محمدعلی نجفی به عنوان رئیس، علیرضا نجفزاده به عنوان نایب رئیس، روانبخش صادقی به عنوان دبیر و علی قائم مقامی به عنوان سخنگوی هیات مدیره خانه سینما برگزیده شدند.

در مجمع عمومی بیستم مرداد ماه سال جاری که با حضور اصناف و تشکل های جامعه اصناف سینمای ایران برگزار شد، علیرضا نجف‌زاده، روانبخش صادقی، پژمان مظاهری‌پور، محمدعلی نجفی، بهمن اردلان، آتیلا پسیانی، علی قائم‌مقامی، به عنوان اعضای هیئت‌ مدیره و کامران ملکی نیز به عنوان بازرس خانه سینما انتخاب شدند. 

همچنین علی نیک‌رفتار و مرتضی شایسته به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره و مسعود شرفی‌کیا به عنوان علی‌البدل بازرس در این جمع حضور دارند.

پیش از این و در پی استعفای سیدرضا میرکریمی در اسفند ماه 1394 طبق تصمیم هیات مدیره سابق منوچهر شاهسواری از ۲۸ تیر ماه 1395 تا اکنون به عنوان مدیر عاملی خانه سینما مشغول به فعالیت بوده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: