۴۴۷۰
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید : ۳۸۳
علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با قطعی شدن جدایی‌اش از این تیم اعلام کرد که اینجا نقطه جدایی او از پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش فراتیتر، علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که چند سالی در خط حمله این تیم درخشیده بود، این فصل با پیشنهادی جدی از تیم ماریتیمو پرتغال مواجه شد که او را برای ماندن در پرسپولیس مردد کرد.

در خبرها آمده بود که علیپور در صورت تأمین خواسته‌هایش و قبول پیشنهادش از سوی باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را تمدید خواهد کرد تا همچنان در خط حمله سرخپوشان حضور داشته باشد. با این حال او پس از دو جلسه با مهدی رسول‌پناه برای تمدید قرارداد، امروز را آخرین مهلت برای مشخص شدن وضعیتش اعلام کرده بود، اما گویا توافقی حاصل نشد.

اختلاف علی علیپور با باشگاه پرسپولیس در ارتباط با مسائل مالی بود که گفته می‌شود اختلافی دو میلیاردی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس داشت. با این حال علیپور با انتشاری پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

«آنقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع، حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم. نشد. هر چقدر تلاش کردم شرایط ادامه همکاری و تداوم افتخار پوشیدن این لباس خوشرنگ قرمز برایم فراهم نشد. به باشگاه و مدیرانش حق می‌دهم که چارچوب مصوبی داشته باشند و نتوانند همه شرایط را فراهم کنند. اینجا نقطه جدایی است، اما نه از نام پرسپولیس و هوادارانش. می‌روم تا خودم را در فضای تازه‌ای محک بزنم اما از امروز که این لباس را از تن خارج می‌کنم، کنار شما، هوادار این تیم هستم. با بردهایش می‌خندم و با باخت‌ها غمگین می‌شوم. وقت رفتن است. باید بابت تک تک دقایقی که به من فرصت داده شد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کنم، از خدا شاکر باشم و دست تک تک شما هواداران را می‌بوسم. از همه مربیان و کادر و اعضای تیم و مدیران هم بی‌نهایت ممنونم. خداحافظ. به امید سربلندی ارتش سرخ».

روزنامه معتبر «رکورد» پرتغال خبر داد علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه ماریتیمو به توافق دست یافته است.

در خبر این روزنامه آمده است که توافق علیپور با ماریتیمو دو ساله بوده و این مهاجم ایرانی به دنبال دریافت روادید برای سفر به کشور پرتغال است.

«هرنانی» استعدادیاب و مربی فوتبال پرتغالی هم در توییتر خود از پیشنهاد باشگاه ماریتیمو پرتغال به علی علیپور مهاجم پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد این بازیکن در ماریتیمو خواهد درخشید.

ماریتیمو در حال حاضر امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی را در اختیار دارد.

درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی در فصل اول حضورش در فوتبال پرتغال و انتقال پر سر و صدایش به تیم پورتو توجه تیم‌های پرتغالی را به بازیکنان ایرانی بیشتر جلب کرده است.

علی علیپور روز گذشته با مدیران باشگاه پرسپولیس جلسه داشت و در حالی که به نظر می‌رسد قراردادش را تمدید نخواهد کرد، گفت: پیشنهاد خودم را دادم و باشگاه هم شرایطش را اعلام کرد. حالا قرار است در هیئت مدیره صحبت کنم و سپس در این زمینه تصمیم گیری شود.

علیپور همچنین خبر پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی اش به پرسپولیس را رد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: