۴۵۰۵
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید : ۳۶۳
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

یکی از بازیکنان نه چندان مطرح تیم‌های تهرانی که در فصل گذشته عملکرد آنچنان خوبی نداشته، به یکی از باشگاه‌ها پیشنهاد ۵ میلیارد تومانی داده است.

به گزارش فراتیتر، ارزش دلار و گرانی اجناس در مملکت، به شدت روی قیمت بازیکنان فوتبال اثر گذاشته است. این روز‌ها از شهر‌هایی که تیم‌های لیگ برتری دارند، اخبار عجیب و غریبی به گوش می‌رسد.

بازیکنی که در تیم تهرانی بازی می‌کند و در گذشته بازیکن استقلال بوده، برای حضور در یکی از باشگاه‌ها رقم ۴.۵ میلیارد تومان درخواست کرده است. یکی از بازیکنان نه چندان مطرح تیم‌های تهرانی که در فصل گذشته عملکرد آنچنان خوبی نداشته، به یکی از باشگاه‌ها پیشنهاد ۵ میلیارد تومانی داده است. یکی از مدافعان استقلال که در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و چند باری با اشتباهات مهلک زمینه ساز شکست این تیم بود، به یکی از تیم‌ها پیشنهاد ۸ میلیارد تومانی داده است. یکی از بازیکنان استقلال از باشگاهش دلار خواسته. یکی از بازیکنان پرسپولیس هم خواهان عقد قرارداد دلاری با تیمش شده است و این قصه ادامه دارد.

تمام پیش‌بینی‌ها درباره وضعیت خراب بازار به ویژه برای سرخابی‌ها درست از آب درآمد. چندی قبل خبرآنلاین هم در گزارشی (اینجا) درباره افزایش رقم ناگهانی قرارداد‌ها نوشت و تاکید کرد اگر مدیریت درستی صورت نگیرد، تعهدات مالی به بازیکنان می‌تواند آینده باشگاههایی، چون استقلال و پرسپولیس را به خاطر بیاندازد.

چندی قبل شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس هم  فاش کرد خیلی از بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در تلاش برای جدایی هستند. حالا خبر رسیده آن‌ها هم که مانده‌اند پول‌های کلانی گرفته‌اند. وقتی بازیکنانی که در سایپا و پیکان بازی می‌کند از تیم‌های دیگر رقمی بین ۴ تا ۷ میلیارد می‌خواهند، بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند به مراتب رقم بالاتری درخواست می‌کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: