۴۵۸۶
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید : ۳۶۳
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

استقلال در آستانه سفر به قطر قرار دارد و با این حال ۵ بازیکن این تیم حاضر به حضور در تمرین و نشستن پای میز مذاکره نیستند.

به گزارش فراتیتر، تیم فوتبال استقلال که در گروه اول مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی عربستان، الوحده امارات و الشرطه عراق هم گروه است، صبح فردا عازم کشور قطر می‌شود.

تمرینات آبی پوشان زیر نظر مجید نامجو مطلق سرمربی موقت آنها پیگیری می‌شود و این تمرینات در حالی پیش می‌رود که ۵ بازیکن اصلی آنها نه تنها از حضور در تمرینات امتناع می‌ورزند، بلکه حتی حاضر به نشستن پای میز مذاکره، توافق و تمدید قرارداد خود نیستند.

روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و محمد دانشگر ۵ بازیکن کلیدی تیم استقلال که قراردادشان در پایان این فصل به اتمام رسیده بود، تا امروز از هرگونه همکاری با باشگاه به منظور همراهی کردن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خودداری کرده‌اند تا موجب نگرانی استقلالی‌ها فراهم شود.

 در این خصوص کسب اطلاع کرد در یک ماه گذشته بارها از سوی باشگاه استقلال از این بازیکنان و مدیران برنامه آنها درخواست جلساتی برای مذاکره و تمدید قرارداد شده است و حتی بعضاً نشستهایی هم صورت گرفته است.

استقلالی‌ها انتظار دارند در مسابقات مهم لیگ قهرمانان آسیا این بازیکنان که نام شان در لیست آسیایی تیم شان هست این تیم را تنها نگذاشته و به تعهدات شان عمل کنند.

روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی روز گذشته تست کرونا داده اند و احتمال اینکه علی کریمی امروز با مدیرعامل باشگاه پای میز مذاکره مستقیم بنشیند وجود دارد.

پرواز استقلال از تهران به قطر صبح فردا انجام می‌شود و این ۵ بازیکن فرصت دارند تا کارهای مربوط به اعزام شان را تا این زمان انجام دهند. اگر این بازیکنان همراه تیم به قطر نروند، آبیها در مرحله گروهی این مسابقات مشکلات عدیده ای خواهند داشت.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: