۴۵۹۲
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
تعداد بازدید : ۳۶۷
فدراسیون والیبال اعلام کرد که پنج گزینه برای هدایت تیم ملی ایران انتخاب شده‌اند اما نام آنها را اعلام نکرد.

به گزارش فراتیتر، با فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ،‌ تیم ملی والیبال ایران در چند ماه اخیر بدون سرمربی مانده است. در ماه‌های اخیر چند جلسه و گردهمایی برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

۱۵ شهریور نخستین جلسه با عنوان «کمیته فنی و اتاق فکر» فدراسیون والیبال برگزار شد. فدراسیون اعلام کرد که در این جلسه استخدام یک مربی بزرگ خارجی به تصویب رسیده است. برخی رسانه‌ها هم نام ۱۲ مربی را به عنوان فهرست گزینه‌های مورد نظر برای هدایت تیم ملی منتشر کردند.

البته فدراسیون این لیست و مذاکره با هر گزینه‌ای را تکذیب کرد. گرچه مشخص شد که ادعای فدراسیون صحت ندارد زیرا مدیر روابط عمومی باشگاه زنیت روسیه از پیشنهاد ایران به ولادیمیر آلکنو خبر داد.

امروز دومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر فدراسیون برگزار شد. فدراسیون خبر داده است که پنج گزینه برای هدایت تیم ملی انتخاب شده‌اند اما نام این مربیان اعلام نشده است.

از اعضای اتاق فکر خواسته شده که فهرست سه تا چهار مربی مورد نظر خود را ارایه کنند و در نهایت با جمع‌بندی نظرات، یک فهرست نهایی پنج نفره آماده شده است.

علاوه بر آلکنو که جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران است و پیشنهاد این سمت را هم دریافت کرده است، از مربیانی مانند آنجلو لورنزتی، لورنزو برناردی و آندره دی‌جیورجی هم به عنوان دیگر گزینه‌های احتمالی مورد نظر فدراسیون نام برده می‌شود.

مسوولین فدراسیون پیش از این وعده داده بودند که سرمربی تیم ملی پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر معرفی می‌شود. حدود ۲ ساعت دیگر این مسابقات آغاز می‌شود ولی وعده فدراسیون عملی نشد.

ولادیمیر آلکنو جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: