۴۶۲۶
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید : ۳۲۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از آغاز تحقیقات قضایی در خصوص حادثه انفجار مغازه باطری‌سازی در نسیم‌شهر زیر نظر بازپرس ویژه قتل خبر داد.

به گزارش فراتیتر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان بهارستان «غلامرضا صادقی» شامگاه جمعه افزود: در پی وقوع حادثه انفجار در نسیم‌شهر که منجر به ایراد خسارت به تعدادی از ساختمان‌ها، وسایل نقلیه و همچنین جان‌باختن یک نفر شد، دستگاه قضایی به موضوع ورود کرد.

وی تاکید کرد: تاکنون کسی در رابطه با این موضوع احضار یا بازداشت نشده  است اما تحقیق در این رابطه ادامه دارد.

کپسول گاز مایع عامل انفجار شد

مدیر بحران شهرداری نسیم‌شهر از توابع شهرستان بهارستان نیز گفت: احتمالا کپسول گاز مایع عامل انفجار در مغازه باطری‌سازی این شهر طی روز گذشته شد.

«قدرتعلی طلایی» بیان اینکه در جریان این انفجار دو ساختمان تخریب شد، افزود: شدت انفجار باعث شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور تا شعاع یک کیلومتری محل حادثه شده است.

به گزارش ایرنا این حادثه که ۱۰ نفر نیز مصدوم داشت، ساعت ۱۷:۱۵ روز گذشته، جمعه رخ داد و ماموران آتش‌نشانی بلافاصله پس از اطلاع از آتش‌سوزی با چهار خودرو و تجهیزات به محل اعزام شدند.

این مغازه باطری‌سازی در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی سه طبقه در خیابان توحید جنوبی قرار داشت و گستردگی آتش به حدی بود که شاگرد مغازه بلافاصله جان باخته و تعدادی از ساکنان این مجتمع دچار مصدومیت سطحی شده بودند.

مصدومان این حادثه در محل و به صورت سرپایی درمان شدند و برخی دیگر به بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان انتقال یافتند اما تعدادی از خانه های این مجتمع نیز آسیب دید.

شهرستان بهارستان با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و در مساحتی بالغ بر ۶۵ کیلومترمربع در غرب استان تهران واقع است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: