۴۷۱۷
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید : ۳۲۴
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

گلزن برتر لیگ فوتبال زنان گفت: برای لژیونر شدن به فیلم چند تیمی که گل زدم نیاز داشتم اما باشگاه‌های میزبان این فیلم‌ها را در اختیارم نگذاشتند و کمکی به لژیونر شدن زنان نمی‌کنند.

به گزارش فراتیتر، «سمیه خرمی» اظهار داشت: در این سال‌ها لژیونر شدن سخت بود و با بحران کرونا دشوارتر شد. نمی‌توانستم بیشتر از این منتظر بمانم و قراردادم را با وچان کردستان تمدید کردم تا زمانی که شرایط لژیونر شدنم فراهم شود و بدون تیم نباشم و بدنم را آماده نگاه دارم.

وی افزود: در این روزها به سختی شاهد آماده شدن روادید بازیکنان مرد برای حضور در تیم‌های خارجی هستیم چه برسد به زنان که تهیه روادید برای آنان سخت‌تر است. در این مدت به‌دنبال تهیه فیلم گل‌هایم از باشگاه‌های دیگر بودم و به برخی از تیم‌ها گل‌های زیبایی زده‌ام اما نتوانستم فیلم گل‌هایم را از آنان بگیرم.

گلزن برتر لیگ فوتبال زنان با بیان اینکه به فیلم گل‌هایم برای رزومه خود نیاز داریم، گفت: هر چقدر با باشگاه‌هایی که در برابر آنان بازی کردیم، تماس می‌گیرم تا این فیلم‌ها را در اختیارم بگذارند، کمکی نمی‌کنند. حتی در برابر یکی از تیم‌ها سه گل زدم و چهار بر یک پیروز شدیم اما فیلم را به من ندادند. فیلم گل‌ها را برای لژیونر شدن نیاز دارم.

وی همچنین درباره تمدید قرارداد خود با وچان کردستان عنوان کرد: با وجود آنکه چند پیشنهاد خوب از تیم‌های دیگر در ایران داشتم اما وچان را انتخاب کردم و با آن به توافق رسیدم. چندین سال برای تیم سنندج بازی کردم و علاقه‌ای به جدا شدن از این تیم نداشتم. تا زمانی که در ایران بازی کنم سنندج را شهر خودم می‌دانم و وچان را انتخاب خواهم کرد. پنج سال است که برای سنندج بازی می‌کنم. با این تیم امیدوارم امسال به قهرمانی برسیم.

خرمی با اشاره به اینکه برگزاری متمرکز لیگ برتر کیفیت بازی‌ها را خیلی پایین می‌آورد، اضافه کرد: به مدت ۶ ماه است که مسابقه و تمرین تیمی نداریم و امیدوارم به بهترین شکل مسابقات لیگ برتر و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود. هر چند اگر متمرکز نباشد بهتر است و سطح کیفی لیگ پایین نمی‌آید.

وی با بیان اینکه باید حمایت مسوولان از فوتبال زنان بیشتر شود، گفت: امیدوارم پوشش رسانه‌ای از ما بیشتر شود تا دیده شویم. همچنین بهتر است فدراسیون فوتبال ناظر فنی بازی‌ها را زیاد کند. در هر بازی یک ناظر حضور داشته باشد تا از دیدارها فیلم بگیرد و در صورت اعتراض تیم‌ها مدرک و سندی هم وجود داشته باشد و در حق هیچ تیمی اجحاف نشود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: