۴۸۲۲
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید : ۳۱۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مساله اینترنت و هزینه آن برای دانشجویان و دانشگاه ما مشکل یا مساله‌ای ایجاد نکرده است، اما اگر هم مشکلی باشد، ما آن را حل خواهیم کرد.

به گزارش فراتیتر، «عباسعلی کریمی» رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران  در واکنش به اینکه دانشجویان علوم پزشکی از عدم ارائه اینترنت رایگان گلایه دارند، گفت: دانشجویان ما بسیاری از آموزش‌هایشان غیرمجازی است به خصوص آموزش دانشجویان بالینی که باید حضوری باشد. دانشجویان علوم پایه هم نوعا مشکلی ندارند و ما در خوابگاه‌ها برای آنها اینترنت فراهم کرده‌ایم که می‌توانند در مواقعی که آموزش مجازی دارند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مشکل اینترنت دانشجویان را مرتفع خواهیم کرد، گفت: مساله اینترنت و هزینه آن برای دانشجویان و دانشگاه ما مشکل یا مساله‌ای ایجاد نکرده است، اما اگر هم مشکلی باشد ما آن را حل خواهیم کرد.

او درباره انتقادش از غیبت رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها گفت: من در مراسم بازگشایی و آغاز سال تحصیلی، به صورت علنی و واضح حرفم را زدم و هر کسی هر چه می‌خواهد، برداشت می‌کند‌،‌ البته رییس‌جمهور نیز پاسخ خود را در این زمینه دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رییس جمهور از طرف دانشگاه تهران دعوت شده بودند؟ گفت: بله، من و آقای نیلی از ایشان دعوت کرده بودیم.

او افزود: به هر حال ایشان می‌گوید که پروتکل‌ها اجازه حضور را نداده است، اما واقعیت این است که پروتکل‌ها را در همین جلسات هم می‌توان رعایت کرد، اما همه چیز باید نظم بیشتری داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در واکنش به وجود نگرانی از ابتلای احتمالی دانشجویان و اساتید به کرونا با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: نگرانی در این زمینه نداریم، زیرا سال قبل هم دانشجویان ما در دانشگاه بودند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان مانند مابقی مردم هستند، مگر شما می‌توانید مردم را از هم جدا کنید؟ دانشجو، کاسب و حتی محصل‌ها همه در کنار هم هستند. شاید برخی بتوانند دانش‌آموزی را یک سال دیر به مدرسه بفرستد، اما مگر می‌توان مدرسه را همیشه تعطیل کرد.اگر افرادی نگرانی دارند، باید راه‌حل هم در کنار نگرانی‌ها پیشنهاد کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: