۴۸۷۴
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید : ۲۸۹
اجتماعی حوادث

تیتر یک خبر چرخشی

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا، از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق و کشف بیش از دو هزار و ۹۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کشور خبر داد.

به گزارش فراتیتر، جلال امینی افزود: طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا توسط خودروهای شوتی به مدت ۷۲ ساعت در نیمه دوم شهریور ماه با استفاده از امکانات و ظرفیت تمام رده های انتظامی استان ها، در سطح کشور اجرا شد.

وی اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح بیش از ۹ میلیون انواع کالای قاچاق به همراه ۹۸۵ هزار و ۷۵۱ لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی کشف و یک‌هزار و ۷۳۴ متهم به قاچاق دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش دو هزار و ۹۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا ۹۲۲ دستگاه انواع خودرو توقیف و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.

امینی در پایان ضمن تاکید بر عزم راسخ این پلیس در مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از هموطنان خواست در صورت آگاهی از هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: