۴۸۸۵
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید : ۳۶۱
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

مربی تیم فوتبال شهرخودرو نسبت به بازی با الهلال و احتمال ابتلای اعضای تیمش به ویروس کرونا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش فراتیتر، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال اظهار کرد: در دو بازی اخیر فوق‌العاده ظاهر شدیم. البته این دو بازی گذشته و باید به آینده فکر کرد. الهلال در آسیا تیم بزرگی است و قهرمان آسیا شده است. چند بازیکنان الهلال کرونا دارند. فکر می‌کنم از لحاظ جلوگیری از ویروس کرونا شرایط خوبی نیست. ما فردا با الهلال بازی داریم و فکر می‌کنم ۸ نفر از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند و این برای ما سخت است چون تضمینی نیست که به ویروس کرونا مبتلا نشویم.

او ادامه داد: ما درست نتیجه نگرفتیم ولی آمادگی بازیکنان را تضمین می‌کنم. این بازی هم مثل بازی‌های قبلی برای ما مهم است و به دنبال نتیجه گرفتن هستیم. البته دیگر شانس دست ما نیست و دست خداست. ما با تیم‌های بزرگ‌تر بهتر بازی می‌کنیم. نتیجه برای ما مهم است هرچند که از گروه نمی‌توانیم صعود کنیم. ما فوتبال خودمان را ارائه می‌دهیم.

نوازی درباره ترس این تیم از ابتلا به ویروس کرونا هم گفت: تیم ما به مسئولان AFC نامه‌ای داده است. به دلیل وجود بیماری کرونا شرایط تیم‌ها کمی سخت شده مخصوصا تیم‌هایی که در این هتل حضور دارند. برای ما شرایط سخت است. امیدوارم جواب این نامه بیاید. یک مقدار احساس می‌کنیم شرایط برای تیم‌هایی که اینجا هستند سخت است.

مربی شهر خودرو بیان کرد: هر اتفاقی در فوتبال خاطره می‌شود و ما باید به آینده فکر کنیم. ما آینده تیم‌مان را در نظر گرفته‌ایم و بعد از این بازی‌ها قطعا اتفاقات خوبی برای ما در لیگ ایران رخ می‌دهد. نفرات کافی نداشتیم و نتوانستیم در این بازی‌ها آن‌طور که می‌خواهیم عمل کنیم. با همین شرایط تیم ما جنگید. ما جوانان خوبی داریم و در آینده قطعا از این بازیکنان چیزهای بهتری دیده و شنیده می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: