۴۹۲۵
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید : ۳۶۷
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید که وی با «لیونل مسی» وارد جنگ نشده و از اعضای این باشگاه خواست تا رو به جلو حرکت کنند.

به گزارش فراتیتر، «جوزپ ماریا بارتومئو» گفته است که  با وجود جنبش به جود آمده برای جمع‌آوری امضای برای رای عدم اعتماد به وی که تاکنون ۲۰ هزار امضا نیز جمع کرده است، او هیچ برنامه ای برای استعفا ندارد؛ موضوعی که جرقه آن را تقاضای ماه گذشته مسی برای جدایی از جمع آبی اناری‌ها زد.

مسی ۳۳ ساله پس از ناکامی در مهندسی کردن خروج خود از بارسلونا، اوایل ماه جاری زیر نظر «رونالد کومان» به تمرینات بارسا بازگشت.

زمانی که مسی متوجه شد که برای اجرایی کردن بند موجود در قراردادش نیاز به اقدام حقوقی دارد، از تصمیم خود عقب نشینی کرد هرچند وی در یک گفت‌وگو، به شدت از بارتومئو انتقاد کرده بود.

بارتومئو در این خصوص اظهار داشت: به عنوان رییس باشگاه، هرگز با مسی وارد هیچ تنشی نخواهم شد. مسی کاپیتان ما و رهبر ما است. موضوع تمام شده و آنچه باید گفته می‌شد، گفته شده است.

وی ادامه داد: نمی‌توانستم اجازه دهم بهترین بازیکن جهان از تیم ما برود. تیم به او نیاز دارد؛ او تضمین موفقیت است. مشکلات باید در خانواده حل شود و شما باید از تیم و بازیکنان حمایت کنید. باید بابت اینکه مسی هنوز با ما است، به خودمان تبریک بگوییم. او از پروژه کومان هیجان‌زده است. مهم ترین موضوع این است که وی هنوز برای بارسا بازی می‌کند در خانه‌اش؛ می خواهیم او در بارسا بازنشسته شود.

ستاره آرژانتینی همچنان می‌تواند تابستان سال آینده و پس از انقضای قراردادش با بارسا، به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود اما تا آن زمان بارتومئو از باشگاه رفته است.

درصورتی که از ۲۰ هزار و ۸۶۷ امضای جمع شده علیه رییس باشگاه بارسلونا، بیش از ۱۶ هزار و ۵۲۰ مورد آن تایید شود، بارتومئو با رای عدم اعتماد روبرو خواهد شد.

برای اخراج وی، دو سوم آراء اعضا باید در رای گیری علیه او باشد اما قبل از رسیدن به آن مرحله، تقاضای استعفای وی مطرح خواهد شد.

بارتومئو در ادامه گفت: در حال حاضر هیچکس در مورد استعفا فکر نمی کند. باشگاه متوقف نمی‌شود و فکر می کنم همه از نتیجه آراء غافلگیر شده باشند اما باید به قوانین باشگاه و همچنین دموکراسی احترام بگذاریم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: