۵۰۰۳
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۴۱۸
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم گفت: کاپیتان تیم ما قرار است در چند دیدار بین‌المللی یکی از تیم‌های مطرح عراقی به عنوان لژیونر بازی کند.

به گزارش فراتیتر، «مرضیه جعفری» اظهار داشت: سه یا چهار بازیکن را از دست دادیم و دو تا از بازیکنانم هم شاید در چند بازی نباشند. کوهستان خسروی قرار است تا به عنوان لژیونر در مسابقات بین‌المللی یک تیم عراقی شرکت کند. جدای از آن قرارداد زهرا قنبری و مونا حمودی تمام شده بود و آنان جذب تیم دیگری شدند. چون باشگاه تازه به قهرمانی رسیده بود، بودجه سال را نگرفته بودیم تا با این بازیکنان قرارداد ببندیم.

وی افزود: در فصل ۹۹ با رفتن برخی از بازیکنان با تجربه به دنبال این هستیم تا بازیکنان جوان‌تر و جدیدی را جذب کنیم و از آنان فوتبالیست‌های خوبی بسازیم. هر چند تیم ما در این فصل شاکله قبلی را از دست داده و قدرت ما کمتر می‌شود اما باشگاه باید برای جذب استعدادهای جدید سرمایه گذاری کند. بیاد دارم چهار دوره پشت سر هم قهرمان شدیم و دو سال هم به دلیل جذب بازیکنان جدید در قهرمانی وقفه افتاد و دوباره سه سال پشت سر هم قهرمان شدیم. با وجود جذب بازیکنان جوان از جایگاه قهرمانی خود دفاع و آن را حفظ می‌کنیم.

سرمربی شهرداری بم با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد دیدارهای لیگ برتر را در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می ‌کنند، گفت: گلاره ناظمی مسوول برگزاری مسابقات فوتبال زنان گفت که با توجه به کرونا تیم‌ها به دو گروه ۶ یا ۷ تایی تقسیم می‌شوند و در نهایت چهار تیم به مرحله نهایی می‌روند اما این قضیه مثل پلی‌آف فوتسال زنان نیست زیرا آنان در یک گروه بودند.

وی ادامه داد: برای برگزاری لیگ باید امکانات را در نظر بگیریم زیرا زنان نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. سلامت بازیکنان خیلی مهم است و این موضوع یکی از دلایل مردد بودن ما برای حضور در لیگ برتر بود. امیدوارم در این مسابقات بازیکنان آسیب نبینند زیرا برخی کرونا هم داشته باشند علایمی ندارند و ناقل هستند و به دیگران منتقل می‌کنند.

جعفری در خصوص شیوه برگزاری لیگ برتر خاطرنشان کرد: اگر لیگ برتر به صورت مجتمع برگزار می‌شود باید زمین و هتل و امکانات دیگر فراهم باشد و راحت تر بازی‌ها را برپا کنند. برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت هم خطرناک است و بازیکنان ساعت‌ها باید در مسیر باشند. ناظمی را به عنوان یک مدیر قبول دارم اما می‌دانم که همواره با همه سرمربیان مشورت می‌کند. در نهایت نشستی برای ارزیابی امکانات و تعداد تیم‌ها خواهیم داشت و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: