۵۰۸۵
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید : ۳۶۲
اجتماعی بهداشت

اخبار ویژه

مدیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تجهیز هشت بیمارستان جدیدالاحداث و ارسال ملزومات پزشکی مقابله با کووید ۱۹ برای بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی خبر داد.

به گزارش فراتیتر، محمد کاشفی‌فرد درباره جزئیات تجهیز پزشکی بیمارستان‌های جدیدالاحداث و بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تجهیز مراکز درمانی دولتی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر مراکز درمانی و بیمارستان‌های جدید الاحداث زیادی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین تجهیزات شده‌ است، افزود: بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از جمله این بیمارستان‌ها است که تعداد یک دستگاه سی تی اسکن بلافاصله برای بیماران این بیمارستان تهیه و ارسال شد.

وی افزود: برای بیمارستان بهشهر ۲۹ دستگاه ونتیلاتور، ۱۰۷ عدد از انواع مانیتور ثابت، پرتابل و سانترال و ۶۰ عدد پمپ سرم و سرنگ و بیش از ۲۸۰ عدد از انواع تخت‌های ویژه، بزرگسال، نوزاد و اطفال و ... نیز خریداری و تحویل نماینده این دانشگاه علوم پزشکی شده است.

کاشفی‌فرد خاطرنشان کرد: برای بیمارستان آیت الله خویی ارومیه ۶۵ ونتیلاتور و بیش از ۵۰۰ عدد از انواع تخت‌ها و سایر ملزومات و تجهیزات پزشکی تهیه و ارسال شده است همچنین برای بیمارستان مرحومه صدیقیانی ارومیه علاوه بر تامین تجهیزات یک دستگاه سی تی اسکن و ام آرآی نیز توزیع کرده ایم.

مدیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران عنوان کرد: به بیمارستان نطنز یک دستگاه سی تی اسکن تحویل و برای بیمارستان‌های سقز و تالش گیلان نیز انواع ونتیلاتور، برانکارد، تخت‌های بیمارستانی، پمپ سرم و پمپ سرنگ و ... نیز ارسال شده است و تا یک ماه آینده نیز مجهز به دستگاه‌های سی تی اسکن می‌شوند.

وی با بیان اینکه تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی برای بخش‌های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی همچون بیمارستان مسیح دانشوری و بیمارستان رازی تهران صورت گرفته است، خاطرنشان داشت: ۶۲ دستگاه ونتیلاتور جدید برای بیمارستان مسیح دانشوری و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان رازی تهران به همراه سایر ملزومات سرمایه‌ای و مصرفی که جهت مقابله با کووید ۱۹ مورد نیاز بود، تهیه و توزیع شده است.

کاشفی‌فرد یاد آور شد: تجهیز بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی مردانی آذر تبریز نیز توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران نیز در دست اقدام است که به زودی این بیمارستان افتتاح می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: