۵۱۱۰
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید : ۴۰۴
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر ویژه

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی با پاختاکور گفت: داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.

به گزارش فراتیتر، مجید نامجومطلق در نشست خبری پس از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: بازی بسیار خوب و درگیرانه‌ای بود. از نظر بازیکن کمی در مذیقه بودیم. دو سه بازیکن ما مصدوم بودند و به این بازی نرسیدند و مجبور تغییراتی شدیم. در حین بازی هم مجبور شدیم بازیکنان خوب‌مان را به دلیل خستگی مفرط به خاطر تلاش‌شان در بازی‌های قبلی، تعویض کنیم.

او ادامه داد: در مجموع با توجه به شرایطی که ما داشتیم از بازی بازیکنان راضی هستم. حداکثر تلاش‌شان را انجام دادند. خیلی جنگیدند و دویدند. با توجه به مشکلات‌مان بازیکنان زحمت کشیدند. می‌توانستیم امروز برنده بازی باشیم. من فکر می‌کنم که می‌شد برنده باشیم و بازنده نباشیم. اعتقاد من این است که دو، سه صحنه مشکوک اتفاق افتاد. با توجه به چیزی که ما از روی نیمکت دیدیم، داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.

سرمربی استقلال درخصوص اشتباهات داوری ادامه داد: روی گل اولی که به ما زدند یک مقدار بحث است. بازیکنان اعتقاد دارند در آن صحنه به دفاع فشار وارد کردند و بعد گل زدند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم و تصمیمی که داور گرفته درست باشد. ولی متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که هواداران شاد نشدند. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و شکست را پذیرفتیم و باید با جام خداحافظی کنیم.

نامجومطلق درباره عملکرد پاختاکور گفت:‌پاختاکور تیم قدرتمند و خوبی بود اما این چیزی از ارزش و شایستگی بازیکنان ما کم نمی‌کند. 

او درباره غیبت وریا غفوری گفت: وریا بازیکن تاثیرگذار ماست که نتوانست ما را همراهی کند و هرویه میلیچ هم غایب بود که در این بازی غیبت داشت. مضاف بر این که دو سه بازیکن ما علیرغم آسیب دیدگی که داشتند با تلاش پزشکان خودشان را برای لحظه آخر به این بازی رساندند و ما متاسفانه محدودیت بازیکن داشتیم، در تعویض‌ها بازیکنانی را بیرون کشیدیم که در بازی‌های گذشته عالی کار کرده بودند. در نهایت من فکر می‌کنم در فوتبال شما باید آنقدر بازیکن در یک سطح داشته باشید که با توجه به برگزاری مسابقات طی هر 72 ساعت بتوانید جابجایی ایجاد کنید. ما تجربه بازی به این فشردگی را نداشتیم و با توجه به لیگ فرسایشی که داشتیم و در فینال جام حذفی هم که بازی کردیم با خستگی به این بازی‌ها آمدیم. از تلاش تمام بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی استقلال درخصوص عملکرد شیخ دیاباته هم گفت: از این حس خوبی که به تیم ما دارید تشکر می‌کنم اما فوتبال یک ورزشی است که با خستگی و فشار زیاد قدرت تصمیم گیری‌تان را کاهش می‌دهد. قطعا شرایط اینطور بود که شیخ مانند همیشه نباشد. خستگی که بازیکنان دیگر ما مانند اسماعیلی و مطهری داشتند باعث تعویض کردن آنها شد. شیخ دیاباته یکی از بهترین بازیکنان ماست اما خستگی بر او غلبه کرد و قطعا بازیکنان در شرایط نرمال کیفیت بیشتری دارند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: