۵۱۱۳
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید : ۳۸۰
آیین رونمایی از تلویزیون اینترنتی اربعین با حضور مسئولان سازمان صداوسیما در محل استودیوی این شبکه در ساختمان پرس تی وی برگزار شد.

به گزارش فراتیتر، شب گذشته شبکه اینترنتی اربعین با محوریت پرداختن به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در سال‌های گذشته و ایجاد بستری برای زیارت کربلای معلا از طریق فضای مجازی با حضور مسئولان سازمان صداوسیما و وزارت بهداشت افتتاح شد.

در این مراسم که بخش‌هایی از آن به‌طور زنده از شبکه‌های سراسری پخش شد، علی فهیم‌دانش (مشاور رییس سازمان صداوسیما و مدیرکل امور بین‌الملل)، کیانوش جهانپور (رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، سعید مقیسه (قائم مقام معاونت فضای مجازی)، مجید عراقی (مدیر دفتر قائم مقام سازمان) و سیدمصطفی موسوی (مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عراق و مدیر تلویزیون اینترنتی اربعین) حضور داشتند. حسن سلطانی اجرای این ویژه برنامه را برعهده داشت.

در بخشی از این برنامه فهیم‌دانش با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی راه اندازی تلویزیون اینترنتی را یک فرصت دانست و گفت: مخاطب امروز تلویزیون نسل جدیدی هستند که بیشتر با فضای مجازی آشنا هستند و باید از ظرفیت‌های معرفی شعائر دینی از طریق اینترنت بیشتر بهره ببریم. امیدوارم تلویزیون اربعین مانند رادیو اربعین یک فعالیت سالانه و مستمر داشته باشد و مخاطبان میلیونی زائر کربلای معلی را با خود همراه کند.

مقیسه نیز با اشاره به بهره‌مندی از زیرساخت‌های مناسب برای راه اندازی این شبکه گفت: از تمام ظرفیت‌های نرم‌افزارهای زیرمجموعه سازمان ازجمله تلوبیون و لنز و سحر در ارائه هر چه بهتر برنامه‌های شبکه اینترنتی اربعین بهره می‌بریم.

جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز با اشاره به جهادگران عرصه سلامت گفت: امروزه بیش از هر چیز نیازمند همدلی و همراهی مردم برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا هستیم و در این مسیر امیدواریم تلویزیون اینترنتی اربعین بتواند نیازهای معنوی مردم در اربعین حسینی را برآورده کند.

در بخش‌هایی از این برنامه کلیپ‌هایی در تجلیل از فعالیت‌های مدافعان سلامت پخش شد و حسن سلطانی، مجری برنامه یادآور شد امسال به توصیه رهبر معظم انقلاب از راه دور به آستان مقدس حضرت اباعبدالله عرض ارادت می‌کنیم و به صورت مجازی مراسم اربعین را برگزار می‌کنیم.

در پایان این برنامه سعید مقیسه به نمایندگی از رئیس رسانه ملی حکم انتصاب مصطفی موسوی به عنوان مدیر شبکه اینترنتی اربعین را به وی اهدا کرد.

گفتنی است تلویزیون اینترنتی اربعین در روزهای پایانی ماه صفر هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۴ برنامه‌های متنوعی از کشورهای منطقه ازجمله سوریه و لبنان و عراق را پوشش می‌دهد و میزبان جمعی از کارشناسان دینی و مذهبی خواهد بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: