۵۱۳۶
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید : ۴۰۴
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

پرسپولیس در ۶ تقابل پیشین خود در برابر السد به سه برد رسیده و می‌تواند تعداد پیروزی‌های خود را مقابل این تیم به عدد چهار برساند.

به گزارش فراتیتر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز(یکشنبه) از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف السد قطر برود.

این هفتمین جدال پرسپولیس و السد در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و پیش از این هم این ۲ تیم در مسابقات آسیایی به مصاف یکدیگر نرفته بودند. ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که تقابل‌های این ۲ تیم همگی از سال ۲۰۱۸ به این سو بوده است.

ابتدا پرسپولیس و السد در مرحله گروهی سال ۲۰۱۸ به پست هم خوردند. بازی نخست را السد سه بر یک برد و در دیدار برگشت با گل به خودی مرتضی پورعلی‌گنجی پیروزی نصیب سرخپوشان تهرانی شد. این ۲ تیم باردیگر در یک چهارم نهایی به دیدار هم رفتند. بازی رفت با گل علیپور در جاسم بن حمد به سود پرسپولیس تمام شد و در بازی برگشت تساوی یک بر یک حاصل شد تا گل به یادماندنی نعمتی، نماینده ایرانی را به بازی فینال برساند.

در سال ۲۰۱۹ بازهم این ۲ تیم در یک گروه قرار گرفتند. در آنجا السد بازی رفت را با یک گل دیرهنگام برد اما در بازی برگشت که تشریفاتی بود پرسپولیس با گل‌های مهدی ترابی و علی علیپور با پیروزی به اتمام رساند تا در مجموع ۶ تقابل بین این ۲ تیم ریشه‌دار، نماینده کشورمان سه برد داشته باشد و حریف قطری ۲ پیروزی. در هفتمین جدال این ۲ تیم که برای اولین بار در دور یک هشتم نهایی برگزار می‌شود یک تیم باید به برتری برسد و تساوی دوم در کار نیست.

شاگردان یحیی گل‌محمدی به دنبال کسب چهارمین برد و رسیدن به این عدد هستند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: