۵۱۴۹
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید : ۴۲۳
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر ویژه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنانم از ابتدای مسابقه برای پیروزی به زمین رفته بودند و برای رسیدن به این هدف از جانشان مایه گذاشتند.

به گزارش فراتیتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر السد قطر که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، با اشاره به این مسابقه گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم در یک بازی سخت، السد را شکست دهیم. می‌توانم بگویم که لیاقت این برد را داشتیم. ما با مشکلات زیادی وارد این مسابقات شدیم با این وجود بازی خوبی را انجام دادیم.

وی افزود: السد بازیکنان خوبی در خط حمله داشت و توانستیم به خوبی مهره‌های هجومی این تیم را با دفاع تیمی خوب و عملکرد خوب بازیکنان مهار کنیم. این برد را به همه هواداران خوب‌مان که به راه‌های مختلف انرژی مثبتی به ما دادند، تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همچنین از بازیکنان خوب تیم هم باید تشکر کنم که باعث افتخار همه ما و ایرانی‌ها شدند و به خاطر نام پرسپولیس از جانشان مایه گذاشتند. آنها با تمام وجودشان بازی کردند و با فداکاری توانستند این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند. این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم که این حس غرور انگیز و خوب را به ما هدیه دادند. آنها شایسته بهترین‌ها هستند. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد هم همین‌گونه خوشحال باشیم. ما با تمام مشکلات این راه را آغاز کردیم و امیدوارم تا پایان هم به همین مسیر ادامه دهیم.

گل‌محمدی در رابطه با حضور تیمش در فینال گفت: تاکنون راه سختی را طی کرده‌ایم. هنگامی که ما به قطر آمدیم تیم آخر گروه‌مان بودیم اما توانستیم سه پیروزی ارزشمند کسب و به عنوان تیم اول صعود کنیم. هدف بعدی بازی امروزمان بود که توانستیم از این مرحله هم بگذریم. دو مرحله سخت دیگر در پیش داریم. اگر این مسابقات در حضور هواداران‌مان بود برای ما آسان‌تر بود و با انرژی بیشتری بازی می‌کردیم و با زحمت کمتری حریفان را می‌بردیم. خوشحالیم تا این مرحله آمدیم. خیلی از بازیکنانم با مصدومیت و خستگی مفرط بازی کردند. توانستیم یکی یکی مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: باید تمرکزمان را روی مسابقه بعدی بگذاریم چرا که تیمی که تا این مرحله بالا آمده قطعا تیم خوبی خواهد بود. هنوز کار ما تمام نشده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد سه تعویض همزمانش که پس از آن تیمش به گل رسید، اظهار داشت: بازیکنانم خیلی خسته هستند و اینکه تا آخرین دقایق بازی تلاش می‌کنند و انگیزه دارند، به‌خاطر وجود هوادارانمان، خانواده و غیرت زیاد آنها است. از تک تک آنها ممنونم و خودم خیلی اوقات خجالت می‌کشم که در صورت بازیکنان نگاه کنم. در این شرایط این بازیکنان را به زمین فرستادیم و انصافا عملکرد آنها هم خوب بود. فکر می‌کنم این انرژی تازه‌ای که به تیم دادم یکی از عواملی بود که توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

گل‌محمدی در خصوص با عملکرد خوبی عیسی آل کثیر اظهار داشت: همه بازیکنان ما به‌دنبال برد بودند. اودو موقعیت گل را به تیر دروازه حریف زد و این انگیزه او را بیشتر کرد تا گل بزند. فکر می‌کنم این حق او بود که در این مسابقه یک گل به ثمر برساند.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر یکشنبه از ساعت ۱۷:۱۰ در ورزشگاه بنیاد دوحه در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف السد رفت که موفق شد این تیم را با تک دقیقه ۸۷ عیسی آل کثیر حذف و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را بدست بیاورد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: