۵۲۲۶
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید : ۳۶۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

لحظه به لحظه با تلاش سرخپوشان برای صعود به نیمه نهایی؛
پرسپولیس و پاختاکور در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فراتیتر، دو تیم پرسپولیس و پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۱۵ امروز برگزار خواهد شد و دو تیم برای عبور از این مرحله و رسیدن به نیمه نهایی با هم پیکاری حساس و نفسگیر خواهند داشت. پاختاکور برای رسیدن به این دوره از سد استقلال عبور کرد و پرسپولیس هم در دیداری دشوار السد قطر را شکست داد. با گزارش اتفاقات پیش از این بازی همراه ما باشید:

photo_2020-09-29_13-20-29

یحیی گل محمدی: وی افزود: مقابل تیمی بازی می کنیم که یک روز بیشتر استراحت کرده و از لحاظ بدنی آماده است. از نظر فنی هم فوتبال خوب و ماشینی را ارائه می‌دهند. مطمئنا بازی راحتی برای ما نخواهد بود و انگیزه بیشتری هم نسبت به بازی های قبل باید داشته باشیم تا پیروز مسابقه شویم. باید خوب مبارزه کنیم و بجنگیم تا از این مرحله هم عبور کنیم.

1399070300194814721279944

مربی پاختاکور : پرسپولیس تیمی قدرتمند است و مرحله قبل السد را شکست داد. آنها تیم خوبی هستند و قهرمان ایران شده‌اند. ما برای تقابل با آنها آماده هستیم. پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که با آنها تقابل خواهیم کرد و ما به تیم‌های ایرانی عادت کردیم و این برای ما آوانس است.

photo_2020-09-30_00-19-10

* تکنیسین انگلیسی شرکت سیستم «Hawk Eyes» یا «چشم عقابی» در حال تعبیه سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در استادیوم جاسم بن‌حمد دوحه برای دو دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب.

photo_2020-09-29_22-07-13

 * چمن استادیوم‌ جاسم بن‌حمد بعد از استراحتی شش روزه آماده هنرنمایی چهار تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) و قضاوت تیم داوری دو دیدار روز چهارشنبه ۹ مهر ماه هست.

دو تیم داوری بازی‌های چهارشنبه از سیستم کمک داور ویدئویی بهره خواهند برد تا اشتباهات غیر عمد خود را به حداقل برسانند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: