۵۲۴۴
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید : ۳۵۲
رئیس پلیس پایتخت در بازدید از نمایشگاه طرح رعد ۳۸ گفت: بالغ بر ۶ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است و یک باند فروش مواد مخدر با ۱۶۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش فراتیتر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه طرح رعد ۳۸ اظهار کرد: در ادامه مبارزه بی امان پلیس با مجرمین امروز طرح رعد ۳۸ به اجرا گذاشته شده است که محصول تلاش‌های مأموران پلیس اجرای ۳۱۸ حکم قضائی بوده است.

وی افزود: ۹۳۷ سارق، مالخر، قاچاقچی، مزاحمین نوامیس و مخلان جامعه دستگیر شدند که فقط در حوزه سرقت این افراد به ۳ هزار سرقت اعتراف کردند.

سردار رحیمی گفت: از این تعداد، ۳۶ باند هم دستگیر شدند و ارزش اموال مکشوفه بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان تخمین زده شده است و ۲۵۳ وسیله نقلیه کشف شده است که ۱۴۰ خودرو و ۱۱۳ موتورسیکلت بوده است.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: ۹ قبضه سلاح جنگی ۶۳ قبضه سلاح سرد هم کشف شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۶ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است و یک باند فروش مواد مخدر با ۱۶۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: کمتر از نیم ساعت عوامل کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس یک باند آدم ربا و زورگیر را دستگیر کردند و تعداد زیادی از مالباختگان آنها را شناسایی کردند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: