۵۲۴۷
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید : ۴۷۸
غرضی سیاستمدار باسابقه جمهوری اسلامی ایران گفت: امریکایی‌ها از ترامپ و بایدن که دائماً به یکدیگر توهین می‌کردند، مأیوس شده‌اند. در حالی بازنده این مناظره مردم آمریکا بودند که مردم ایران هرگز بازنده نمی‌شوند و همیشه کسانی را که حقوق عامه را رعایت نمی‌کنند، مأیوس می‌کنند.
به گزارش فراتیتر، در حالی اولین دوئل انتخاباتی دونالد ترامپ و رقیب دموکراتش جو بایدن شامگاه سه‌شنبه به وقت آمریکا برگزار شد که مناظره‌ای مملو از انتقادات و با فریاد مجری بود. محمد غرضی یکی از چهره‌های سیاسی در ایران که در چندین دوره انتخابات حضور داشته است، در واکنش به مناظره شب گذشته ترامپ و بایدن به خبرنگار فراتیتر گفت: در مناظره شب گذشته ترامپ و بایدن شاهد بودیم که مجری گفت مردم آمریکا بازنده مناظره بودند، چون واقعاً یک فاجعه بود.

غرضی اظهار داشت: مردم امریکا از این دو فرد که دائماً به یکدیگر توهین می‌کردند، مأیوس شده‌اند. در حالی بازنده این مناظره مردم آمریکا بودند که مردم ایران هرگز بازنده نمی‌شوند و همیشه کسانی را که حقوق عامه را رعایت نمی‌کنند، مأیوس می‌کنند. قاجار، پهلوی، گروه‌ها و احزاب قبل از انقلاب و بعد از انقلاب مأیوس شدند، خصوصاً افرادی که ستیزه گیری کردند و از اسلحه استفاده کردند.

این چهره سیاسی خاطرنشان کرد: در انقلاب چین مائو به تشکیلات نظامی تکیه کرد، اما در انقلاب ایران هرگز به تشکیلات نظامی تکیه نشد. فرق بین ملت ایران و مردم امریکا (امریکا را ملت نمی‌دانم) در این است که ملت ایران دشمنان خود را مأیوس می‌کند، اما مردم امریکا تن به شخصیت‌هایی می‌دهند که برایشان جنگ و گرفتاری تحمیل می‌کند. هر زمان که آمریکایی‌ها جنگی را به راه انداختند، مردم به دولت جنگ‌طلب پشت کردند. چنانچه دیدیم که به بوش دوم پشت کردند و اوباما را انتخاب کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: