۵۲۶۷
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید : ۴۱۶
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

طرح بهسازی و ایمن‌سازی کمربندی دوم تهران امروز، پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان راهداری و همچنین استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش فراتیتر، طرح بهسازی کمربندی دوم تهران در فاز نخست به طول حدود ۱۵ کیلومتر و با ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اجرا شد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، با توجه به تردد روزانه حدود ۴۰ هزار خودرو در کمربندی دوم تهران، این اقدام منجر به تسهیل عبور و مرور شهروندان خواهد شد.

حیدر نوروزی افزود: با توجه به تخریب شدن آسفالت این جاده و مشکلاتی که برای تردد مردم ایجاد شده بود، عملیات لکه‌گیری و تراش آسفالت اجرا و امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

این مسئول یادآور شد: مسیر جنوبی این کمربندی به دلیل تردد روزانه چندین هزار خودرو سبک و سنگین به طور کامل با نیوجرسی بتنی ایمن‌سازی شده است.

به گفته وی کمربندی دوم تهران ۲۸ کیلومتر طول دارد که در فاز دوم نیز قرار است سایر مسیر باقیمانده این کمربندی تعریض و ایمن‌سازی شود.

به گزارش ایرنا، کمربندی دوم تهران اسلامشهر در جنوب غرب تهران را پس از عبور از حوزه سرزمینی شهرستان ری به بزرگراه امام رضا (ع) متصل می‌کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: