۵۳۲۰
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
تعداد بازدید : ۴۳۱
معاون وزیر ورزش با تاکید بر مشکلات مالی که ورزش ایران با آن مواجه است، گفت: با اضافه شدن ٥٠٠ میلیارد تومان به بودجه سال ١٤٠٠، این مشکلات حل می شود.

به گزارش فراتیتر، مهدی علی نژاد در نشست ویژه با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و روسای فدراسیون های ورزشی، گفت: در سال ٢٠١٩ در رشته های مختلف در هر دو بخش انفرادی و تیمی مدال ها و قهرمانی های متعدد به دست آوردیم، در بخش المپیک هم صاحب ٥٢ سهمیه شدیم.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با شیوع کرونا و با تدبیر اندیشیده شده برای خروج ورزشکاران از کشور یا عدم بازگشت آنها تقریبا در ماه اسفند ١٠ سهمیه گرفتیم.

معاون وزیر ورزش همچنین به آغاز فعالیت های باشگاهی اشاره کرد و خطاب به محمدباقر نوبخت یادآور شد: ورزش با بحران مالی مواجه است، شما چند سال پیش به قول خود در پیمان ورزش عمل کردید اما هزینه خیلی سریع بالا رفت. ورزش به قیمت دلار وابسته است چون تمام اعزام ها و خرید تجهیزات با دلار انجام می شود.

علی نژاد تاکید کرد: اگر از طرف دولت ٤٠٠ تا ٥٠٠ میلیارد تومان به ورزش قهرمانی در بودجه سال آینده اضافه شود بخش زیادی از مشکلات مالی ورزش حل می شود. این رقم عدد زیادی نیست. در سال ١٤٠٠ ورزش ایران ٦ رویداد بزرگ دارد که حضور در آنها هزینه بر است. بر این اساس به کمک شما نیاز داریم.

معاون وزیر ورزش با یادآوری اقدام وزارت ورزش برای پرداخت پاداش مدال آوران گفت: ٥٠ درصد پاداش مدال آوران ٩٧ را پرداخت کردیم و برای پرداخت بخش باقی مانده هم برنامه داریم. این درخواست را داریم که ردیف بودجه ویژه ای تخصیص داده شود تا بتوانیم پاداش مدال آوران ٩٨ را پرداخت کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: