۵۳۶۱
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید : ۳۵۳
رئیس پلیس پایتخت آخرین دستاوردهای پلیس تهران بزرگ در مبارزه با باندهای سرقت را تشریح کرد.

به گزارش فراتیتر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در نمایشگاه طرح کاشف ۴ پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در ادامه طرح‌های مختلفی که پلیس برای امنیت پایتخت به اجرا می‌گذارد امروز شاهد دستاوردهای مأموران پلیس آگاهی هستیم.

وی افزود: این طرح علیه سارقین باندی، حرفه‌ای، سابقه دار و… به اجرا گذاشته شد، این افراد جرایمی از جمله قتل، جعل و کلاهبرداری، سرقت از منزل و زورگیری و… را انجام می‌دادند.

سردار رحیمی گفت: در این مرحله از طرح ۲۶۲ سارق، مال‌خر، زورگیر و مجرمین به عنف دستگیر شدند که ۷۵ نفر اینها زورگیر بودند که تحت عنوان مأمور فعالیت می‌کردند.

رئیس پلیس پایتخت گفت :۶۶ نفر مشغول به سرقت از منزل و خودرو بودند و ۱۸ نفر آنها موتورسیکلت سرقت می‌گردند.

وی ادامه داد: یکی از باندها ۱۰ سال است که سرقت می‌کند و به دنبال آنها بودیم که هر ۳ نفر این باند دستگیر شدند، همچنین یک باند ۱۳ نفره سرقت موتورسیکلت در این مرحله از طرح دستگیر شدند.

سردار رحیمی تصریح کرد :۳۱ نفر در رابطه با جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند که یک مورد شرکت‌های لیزینگ خودرو هستند که تا به الان ۳۰۰ نفر شاکی از این افراد به پلیس مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: همچنین ۱۶ نفر در مورد قتل، سرقت مسلحانه و آدم ربایی و تجاوز دستگیر شدند که یک مورد آن قدرت نمایان محله مرزداران بودند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در طرح کاشف ۴، ۶۴ باند دستگیر شد که ۲۴ باند زورگر و گوشی قاپ بودند، ۱۵ باند سرقت منزل و ۱۸ باند سرقت خودرو و موتورسیکلت و ۵ باند جعل و کلاهبرداری و ۲ باند سرقت مسلحانه و آدم ربایی منهدم شدند.

سردار رحیمی گفت: تا این لحظه بالغ بر ۲ هزار و ۸۱۳ سرقت کشف شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: