۵۳۹۳
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید : ۳۲۵
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تحقق برنامه تولید تکلیفی گاز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش فراتیتر و به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های این شرکت برای نیمه دوم امسال گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در مجموع ۲۴ میلیارد و ۷۷۹ میلیون مترمکعب گاز، معادل ۷ میلیون و ۷۸۱ هزار بشکه میعانات گازی و بیش از یک میلیون و ۱۴۰ هزار بشکه نفت تولید شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به اینکه میزان تحقق تولید در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بالاتر از برنامه تکلیفی است، تصریح کرد: درصد تحقق تولید تکلیفی گاز، میعانات گازی و نفت در این شرکت به ترتیب ۱۰۰.۵، ۱۰۴.۹ و ۱۱۶ درصد بوده است.

وی از عملیات حفاری ۱۹ حلقه چاه جدید و تعمیری در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی خبر داد و افزود: در این شرکت ۱۲حلقه چاه از ابتدای امسال حفاری و راه‌اندازی شده است و هفت حلقه چاه دیگر نیز در نیمه دوم سال به پایان می‌رسد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به عنوان شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به شمار می‌رود. این شرکت دارای ۹ میدان گازی فعال آغار، دالان، نار، کنگان، سرخون، تابناک، هما، وراوی، شانول و دو میدان نفتی فعال سعادت‌آباد و سروستان است. گستره عملیاتی این شرکت در استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان است که در آینده با بهره‌برداری از میدان‌های اکتشافی جدید به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری نیز توسعه می‌یابد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: