۵۴۰۲
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید : ۴۰۵
رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران قابلیت تبدیل به مقصد گردشگری را دارد، اما از این قابلیت استفاده نشده است. باید به گردشگری تهران اهمیت بیشتری داده شود. تهران فعلاً معبر گردشگری است و باید به مقصد گردشگری تبدیل شود.

خلیل‌آبادی: تهران قابلیت مقصد گردشگری شدن را دارد

به گزارش فراتیتر، هفته تهران از ۱۴ مهرماه با شرایط حاد کرونایی آغاز شده است. گرچه امسال هفته تهران همانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد، اما از فضای مجازی برای معرفی تهران در این هفته به خوبی استفاده شده است. قرار است در کنار فضای مجازی چند برنامه نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. در این رابطه حسن خلیل‌آبادی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار فراتیتر گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، برنامه‌های متعدی را در ستاد برگزاری هفته تهران پیش‌بینی کرده بود، اما خیلی از این برنامه‌ها با توجه به شرایط کرونا اجرا نشد. برنامه‌هایی مثل افتتاح گذر گردشگری و رونمایی از بازی فکری تهران دورت بگردم و دوچرخه‌سواری در مجموعه عباس‌آباد پیش بینی شده بود. این برنامه‌ها و به همراه برنامه‌های متنوع دیگر به دلیل شرایط خاص کرونایی برقرار نشد تا از تجمعات جلوگیری شود.
خلیل‌آبادی اظهار داشت: این برنامه‌ها تا پایان هفته تهران (۲۰ مهرماه) ادامه دارد و قرار است هر روز برنامه‌ای در روز‌های این هفته برگزار شود. امسال با توجه به شرایط کرونا تمامی مراسم‌ها بدون تجمع است و روابط عمومی شورای شهر و شهرداری تهران با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، از فضای مجازی برای هر چه بهتر برگزار شدن این هفته به خوبی استفاده خواهند کرد.
رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تهران قابلیت تبدیل به مقصد گردشگری را دارد، اما از این قابلیت استفاده نشده است. پایتخت کشور‌های بزرگ مثل انگلستان، فرانسه و اسپانیا مقصد گردشگری هستند و هم شهرشان پیشرفت خوبی کرده و هم اقتصاد کشورشان بهبود پیدا کرده است. باید به گردشگری تهران اهمیت بیشتری داده شود. تهران فعلاً معبر گردشگری است و باید به مقصد گردشگری تبدیل شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: