۵۴۱۳
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۳۱۵
سیاسی داخلی

تیتر یک خبر چرخشی

- دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: نحوه جریمه متخلفان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین می‌شود.

به گزارش فراتیتر، حسین ذوالفقاری در سی و هفتمین نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی گفت: کرونا بیماری است که هنوز در کشور قربانی می گیرد و رعایت پروتکل ها و اصول بهداشتی تنها راهکار شناخته شده برای مهار این بیماری است.

وی ادامه داد: در ایام منتهی به اربعین انتظار داریم مردم عزیز کشورمان با توجه بیشتر به مسائل بهداشتی، مانع از شیوع بیشتر این بیماری شوند.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه طبق گزارش های وزارت بهداشت، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور کاهش یافته است، گفت: طبق آمار دقیق وزارت بهداشت، از ۸۰ درصد رعایت اصول بهداشتی به رقمی در حدود ۶۰ درصد رسیده ایم.

وی با نگران کننده خواندن این کاهش آمار خاطرنشان کرد: باید برای این مساله تدبیر جدی داشته باشیم.

ذوالفقاری تصریح کرد: کار ما در این کمیته هم فکری و رسیدن به راهبردی کارامد در مهار این بیماری است و برای همین باید بتوانیم بهترین تصمیمات ممکن را در خصوص مدیریت بیماری کرونا در کشور بگیریم.

معاون وزیر کشور، موضوع جریمه شدن افرادی که حاضر به رعایت اصول بهداشتی نیستند را از جمله موارد دستور کار نشست امروز عنوان کرد و گفت: مقرر شد، تصمیمات نهایی در خصوص افرادی که بیمار هستند اما اصول بهداشتی را عمدا رعایت نمی کنند، از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا گرفته شود.

ذوالفقاری تاکید کرد: باید افراد را مجاب به رعایت اصول بهداشتی کنیم و مساله جریمه را به عنوان گزینه آخر در نظر بگیریم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: