۵۴۱۵
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید : ۳۶۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

در شرایطی که انتخاب محمود فکری برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال قطعی شده بود، نشست وزیر ورزش با برخی پیشکسوتان این باشگاه معادلات را پیچیده کرد و کار را به جلسه شبانه کشاند!

به گزارش فراتیتر، بی ثباتی در باشگاه استقلال که از مدتها پیش آغاز شده است هنوز تداوم دارد و در شرایطی که روز دوشنبه انتخاب محمود فکری برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه قطعی شده بود، نشست وزیر ورزش با تعدادی از پیشکسوتان و البته به دنبال آن جلسه شبانه ای که برگزار شد و کار را به دلخوری و قهر محمود فکری کشاند، معادلات تیم آبی تهران را تغییر داد و اوضاع را پیچیده‌تر کرد.

حضور صبح روز سه شنبه محمود فکری در تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران هم موید این موضوع است که ماجرای حضور او روی نیمکت استقلال پیچیده شده و احتمالاً اتفاقات جدیدی برای نیمکت استقلال و محمود فکری رخ خواهد داد.

در حالی که روز دوشنبه محمود فکری با شرایط (مالی) مناسب به نیمکت آبی پوشان نزدیک و تنها اعلام رسمی از سوی سایت باشگاه باقی مانده بود، جلسه ناگهانی پیشکسوتان استقلال در وزارت ورزش بازی را تغییر داد تا توپ انتخاب سرمربی به زمین پیشکسوتان بیفتد.

یکی از مطالبات پیشکسوتان از وزیر ورزش در این نشست تشکیل یک کمیته فنی و نقش داشتن در تصمیمات عمده فنی مثل انتخاب سرمربی بود که این خواسته پیشکسوتان با موافقت وزیر ورزش همراه می‌شود و سلطانی فر تصمیم گیری در این خصوص را به هیأت مدیره آبی‌ها واگذار کرد تا کمیته فنی تشکیل شود.

بعد از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی آبی‌ها و در حالی که مدیران دو باشگاه استقلال و نساجی در حال رایزنی (چانه زنی) برای انتخاب راهکار مناسب و قابل قبول دو طرف در خصوص این انتقال بودند و البته این چانه زنی‌ها نیز به بن بست نزدیک شده بود، خروجی جلسه وزیر ورزش با پیشکسوتان شرایط جدیدی را رقم زد.

براساس مسائل مطرح شده در این نشست مقرر شد در صورت منتفی شدن حضور فکری در استقلال باشگاه تا زمان تشکیل کمیته فنی توسط پیشکسوتان منتظر بماند و بعد از تصمیم آنها سرمربی جدید انتخاب شود! اتفاقی که به نظر می‌رسد زمان زیادی خواهد برد و انتخاب سرمربی استقلال را به شروع لیگ نخواهد رساند!

کسب اطلاع کرد پس از اتفاقات غروب دوشنبه، اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال به همراه محمود فکری در نشست شبانه ای شرکت کردند تا در مورد آخرین وضعیت همکاری صحبت کنند. اما در این جلسه صحبت‌های برخی اعضای هیأت مدیره موجب عصبانیت و قهر محمود فکری می‌شود چرا که یکی از اعضا اعتقاد داشت باید به نظر وزارت ورزش احترام گذاشت و کار انتخاب سرمربی را به کمیته فنی سپرد.

به نظر می‌رسد انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال که به مرحله پایانی رسیده بود و برخی اعضای هیأت مدیره انتخاب محمود فکری را هم تأیید کرده بودند، حالا به کلاف سردرگم و پیچیده جدیدی تبدیل شده که زمان زیادی را از باشگاه استقلال خواهد گرفت و ثمره اش تبعاتی خواهد بود که برای تیم فوتبال این باشگاه خواهد داشت.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: