۵۴۶۵
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید : ۴۴۳
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران نسبت به اتفاقات اخیر رخ داده در خصوص انتخاب سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فراتیتر، وریا غفوری با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از وضعیت فعلی مدیریت در باشگاه استقلال تهران ابراز ناراحتی کرد.

کاپیتان آبی پوشان پایتخت در این باره نوشت: خیلی سخته بعد از یک فصل کذایی حرف زدن. فصلی که رویاهای زیادی در سر داشتیم ولی همه را نقش بر آب کردند. یک واقعیت تلخ در این مدت وجود داشته؛ آن هم یک مشکل اساسی است که خیلی عمیق و ریشه ای شده. شاید اگر بخواهیم خیلی واضح صحبت کنیم می توانیم بگوییم این تیم درگیر یک مغلطه بزرگ به نام مدیریت شده . یک بررسی اجمالی به کارنامه تمام مدیران و اعضای هیات مدیره و انتصابات وزارت در این چند سال، هر آنچه باید بدانیم را برای ما روشن می کند (البته بودند و هستند کسانی که به نیت خوب و قصد کمک آمدند اما قربانی سیستم غلط مدیریت شدند و می شوند).

حال تیم ما خوب نیست. این ما، میلیون ها هوادار است. تکلیف ما روشن نیست. دست های پشت پرده هیچوقت نمی توانند این تیم را به یک تیم معمولی بدل کنند. ما نیاز به ثبات و آرامش داریم و این ثبات و آرامش را تصمیم گیران می توانند به ما بدهند. بیشتر از این حق ندارید با اعصاب و روان و احساسات ما بازی کنید. با مربی بدون مربی ما از فردا تمریناتمان را شروع خواهیم کرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: