۵۴۷۴
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
تعداد بازدید : ۴۳۶
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن تمجید از عملکرد شجاع خلیل زاده و خط دفاعی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، آمار برترین‌های این مسابقات در منطقه غرب قاره را منتشر کرد.

به گزارش فراتیتر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره تا دیدار فینال این مسابقات، آمار مربوط به این رقابت‌ها را منتشر کرد.

در بین آمار منتشر شده نام باشگاه پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان این تیم که عملکرد چشمگیری داشته‌اند، دیده می‌شود.

شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس یکی از نفراتی است که سایت AFC با آمار و ارقام، از وی تمجید کرده است:

«مثل همیشه شجاع خلیل زاده آمار تاثیرگذاری را در خط دفاعی پرسپولیس در راه رسیدن به فینال داشت؛ با کسب عنوان بهترین مدافع که با لمس توپ و پاس‌های موفق به دست آمد.»

کنفدراسیون آسیا در این بخش به تعداد تکل های موفق و گل سه امتیازی خلیل زاده به التعاون و همچنین گل به النصر از روی نقطه پنالتی اشاره کرده است.

آمار خلیل زاده در این رقابت‌ها به این شرح است:

۸۴۰ دقیقه بازی
۷۲۷ لمس توپ
۴۷۶ پاس سالم
۵۱ موفقیت در نبرد رو در رو
۱۴ تکل موفق
یک گل

 

آمار یحیی نزدیک به آمار ژاوی

در بخش مالکیت توپ، بهترین آمار مربوط به تیم السد قطر با هدایت «ژاوی هرناندز» است که عدد ۵۸.۶ درصد را ثبت کرده است. بعد از السد، بهترین آمار به پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی رسیده است آن‌هم با مالکیت با ۵۶.۲ درصدی. پرسپولیس موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی تیم السد را با تک گل عیسی آل کثیر حذف کند.

حامد لک بعد از دروازه‌بان النصر

«برند جونز» دروازه‌بان تیم النصر عربستان با ۲۵ بار مهار توپ و ثبت چهار کلین شیت به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شده است؛ در حالی که حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس آمار کلین شیت بهتری نسبت به جونز دارد.

خط دفاعی یا دیوار پرسپولیس

سایت AFC همچنین از خط دفاعی پرسپولیس تمجید کرد و نوشت: «در حالی که آمار جونز دروازه‌بان النصر تاثیرگذار است اما از زمانی که پرسپولیس به قطر رسید، هیچ چیز نمی‌تواند با خط دفاعی این تیم مطابقت داشته باشد چرا که پرسپولیس در جریان بازی هیچ گلی دریافت نکرد. فقط دو گل از روی نقطه پنالتی توسط المعز علی بازیکن الدحیل و حمدالله عبدالرزاق مهاجم النصر وارد دروازه پرسپولیس شد. پرسپولیس قبل از تعطیلی لیگ قهرمانان آسیا و در دو بازی، چهار گل خورده بود.

 
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: