۵۴۹۶
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید : ۳۰۴
ورزشی سایر رشته ها

تیتر یک خبر چرخشی

یک رکابزن در لیگ برتر دوچرخه سواری کوهستان به دلیل نبود آمبولانس روی باربند ماشین به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش فراتیتر، بهزاد مرادی درباره مصدومیت خود در لیگ برتر دوچرخه سواری کوهستان و نحوه انتقال او به بیمارستان بیان کرد: من از تیم هیات قزوین در لیگ دوچرخه سواری کوهستان شرکت کردم. در روز مسابقه دانهیل، قرار بود رقابت ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار شود و ما هم مشغول تمرین قبل از مسابقه بودیم که حین تمرین زمین خوردم و پای من شکست. متاسفانه آمبولانس در محل مسابقه نبود و دو ساعت تمام من درد می کشیدم و منتظر بودم که آمبولانس بیاید.

او ادامه داد: هر چقدر منتظر ماندیم آمبولانس نیامد و در نهایت افراد حاضر در محل مسابقه با آتش نشانی تماس گرفتند که ماموران آتش نشانی هم سریع خودشان را رساندند اما امکانات زیادی نداشتند و فقط برانکارد همراهشان بود در نهایت من را روی همان برانکارد گذاشتند و یکی از نفرات خودروی خودش را که پاترول بود آورد من را روی باربند پاترول گذاشتند و به بیمارستان رسول اکرم انتقال دادند.

مرادی همچنین گفت: در بیمارستان به من گفتند استخوان پای من از دو جا ترک خورده که به دلیل تکان های زیاد، استخوان پایم جدا شده و نیاز به پلاتین است و اگر بدون تکان زیاد و زودتر به بیمارستان منقل می شدم ممکن بود نیاز به پلاتین نباشد و فقط گچ بگیرند. فعلا هم پای من شش ماه باید در گچ بماند.

رکابزن کوهستان با ناراحتی از نبود آمبولانس در محل مسابقه گفت: از زمانی که تیم ها پذیرش می شوند باید همه امکانات فراهم باشد چون ممکن است در حین تمرین کسی آسیب ببیند اما دیگر رکابزنان بعدا به من گفتند آمبولانس ساعت ۱۵ به محل مسابقه آمده است.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: