۵۵۵۱
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید : ۳۱۰
سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی اظهار داشت: به طور خلاصه علت گرانی قطعات یدکی خودرو گرانی و کمبود ارز است و اگر نرخ ارز ثبات داشته باشد ما قول می‌دهیم که در آینده نزدیک این بازار به تعادل برسد.

به گزارش فراتیتر، مهدی کاظمی، سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی در مورد علت تفاوت قیمت لوازم یدکی خودرو اظهار داشت: ما دو نوع فروشنده قطعات داریم؛ بخشی از آنها در مرکزیت تهران هستند و بیشتر عمده فروش هستند همچنین فروشنده‌های دیگر در اطراف تهران هستند که اگر قطعه ای را مثلا با ۱۰۰ هزار تومان خریداری می‌کننند؛ به ۱۱۰ یا ۱۱۵ هزار تومان نیز می‌فروشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فروشنده‌ها وقتی به خریدهای بعدی مراجعه می‌کنند با نرخ‌های جدید مواجه می‌شوند که بیشتر آن به دلیل افزایش نرخ  ارز است. ما در سالهای گذشته چنین بازاری اصلا نداشتیم.

کاظمی تصریح کرد: امروز مصرف قطعات افزایش یافته اما واردات و تولید کمتر شده است. همیشه عرضه ما بیشتر از تقاضا بود و در بازار تعادل وجود داشت، از همین روی همکاران ما با یک یا دو درصد سود قطعات را می‌فروختند، اما در حال حاضر این تعادل به هم خورده است.

سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی متذکر شد: به طور خلاصه علت گرانی قطعات یدکی خودرو گرانی و کمبود ارز است و اگر نرخ ارز ثبات داشته باشد ما قول می‌دهیم که در آینده نزدیک این بازار به تعادل برسد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: