۵۵۵۳
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
تعداد بازدید : ۴۳۰
سیاسی داخلی

تازه ها

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمن ما را برای این تحریم نمی‌کند که چیزی به دست ما نرسد بلکه تحریم آنان برای این است که نتوانیم صادرات کنیم چون آنها از صادرات ما می‌ترسند.

به گزارش فراتیتر، سرتیپ امیر حاتمی عصر یکشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی که در ساختمان مرکزی راه آهن تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر جهاد و خودکفایی اظهار داشت: امروز گزینه اصلی روی میز ما در قبال دشمنانی که با نهایت وحشی‌گری و خباثت هر آنچه که می‌توانند جهت تضعیف ملت ایران انجام می‌دهند، فعالیت در حوزه جهاد و خودکفایی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ملت ایران این دشمنی‌ها را فراموش نخواهد کرد و این اقدامات خصمانه در سینه‌های ما به جای خواهد ماند؛ چرا که وحشیانه تروریسم اقتصادی را در این برهه از زمان بر ملت ما تحریم کردند.

حاتمی گفت: امروز ملت ایران در شرایطی تحریم‌ها را تحمل می‌کند که بسیاری از ملت‌ها به راحتی به دارو، علم و فناوری و منابع دسترسی دارند و دشمنان در چنین وضعیتی نهایت تلاش خود را کردند تا ملت ما را از ابتدایی‌ترین حقوق طبیعی محروم کنند.

وی افزود: دشمنان بدانند اگر این کارها را می‌کنند تا ملت ایران تسلیم شود قطعا به جایی نخواهند رسید چرا که ما نسبت به تاریخ کشور و جهان آگاه هستیم و می‌دانیم که حتی کوتاه آمدن برابر چنین موجودات وحشی و خبیثی چیزی جز ذلت و پایمال شدن در بر نخواهد داشت.

وزیر دفاع افزود: ما در قبال جنگ اقتصادی که دشمنان علیه کشور ما به راه انداخته‌اند جهادی عمل می‌کنیم و به عنوان بخش دفاعی این اطمینان را می دهیم که همواره در کنار شما خواهیم بود و شما نیز در این مسیر ۴۰ ساله‌ای که تاکنون طی کرده‌اید قطعاً به افق‌های روشنی دست خواهید یافت و با تلاش خود و کسب موفقیت‌های روز افزون بر دهان دشمنان خبیث خواهید زد.

حاتمی گفت: ما نه برای منفعت بلکه برای مشارکت در این کار جهادی، با کوله باری از تجربه و داشته‌های مان در کنار شما هستیم و شما را در این نبرد اقتصادی و صنعتی حمایت می‌کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: دشمنان در ۴۰ سال گذشته می‌خواستند با ایجاد جنگ کشور ما را در محرومیت و محدودیت قرار دهند در صورتی که ملت ما این جنگ را به یک فرصت و یک جهاد و یک دفاع مقدس تبدیل کرد.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید صورت گرفته اظهار داشت: در چند روز گذشته نیز برای چندمین بار کشور را تحریم کردند و ما این تحریم‌ها را به هیچ وجه به حساب نخواهیم آورد، دشمن ما را برای این تحریم نمی‌کند که چیزی به دست ما نرسد تحریم آنان برای این است که ما نتوانیم صادرات کنیم آنها از صادرات ما می‌ترسند.

حاتمی گفت: امروز وزارت دفاع با تمام ظرفیت‌ها در خدمت شما هست و شما را در این مسیر مهم یاری می‌کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: