۵۵۶۴
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۴۵۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

ملی‌پوش فوتبال زنان گفت: افزایش نجومی دستمزدها جز برای یک یا دو باشگاه واقعیت ندارد و این موضوع می‌تواند کیفیت لیگ را پایین بیاورد.

به گزارش فراتیتر، «سارا ظهرابی‌نیا» در خصوص افزایش زیاد دستمزد بازیکنان، اظهار داشت: نمی‌دانم تا چه میزان این خبر صحت دارد یا خیر. قطعا افزایش خیلی زیاد دستمزدها صحت ندارد و اگر هم صحت داشته باشد شامل همه باشگاه‌ها نمی‌شود. این شاید شامل حال یک یا دو بازیکن باشد که فوتبالیست‌های خوبی هستند.

وی افزود: با چند باشگاه وارد مذاکره شده بودم و خبری از این افزایش دستمزدهای نجومی نیست. دستمزدها افزایش داشت اما چشمگیر نبود. خیلی خوب است که دستمزد بازیکنان بالا برود اما اینکه یک شبه یک باشگاه بخواهد این دستمزدها را زیاد کند، بقیه باشگاه‌ها و بازیکنان اذیت می‌شوند. شنیده‌ایم که فقط وچان کردستان است که مبلغ نجومی را به بازیکنان می‌دهد. هر چند نمی‌دانم این خبر تا چه حد صحت دارد. وقتی بازیکنان این تیم مبالغ دریافتی خود را می‌گویند، بازیکنان تیم‌های دیگر می‌گویند که چرا آن فوتبالیست ۱۵۰ میلیون تومان و من باید ۵۰ میلیون تومان دریافت کنم.

ملی‌پوش فوتبال زنان عنوان کرد: افزایش به یکباره دستمزدها سبب شده تا باشگاه‌ها برای قرارداد با بازیکنان خود دچار مشکل شوند. این موضوع مقداری بهم ریختگی را در تیم‌ها و باشگاه‌ها بوجود آورده است. قطعا یک یا دو باشگاه می‌توانند این مبالغ را پرداخت کنند و باقی تیم‌ها نهایت بتوانند ۲۰ درصد افزایش داشته باشند.

وی یادآور شد: فوتبال زنان حامیان مالی زیادی ندارد و تا همین جا که تیم‌داری می‌کنند، واقعا دیده‌ایم که برخی از تیم‌ها پول‌های بازیکنان را پرداخت نمی‌کنند و بعضی از تیم‌ها وسط راه انصراف می‌دهند. رسانه‌ای نشدن فوتبال زنان سبب می‌شود که حامیان مالی کم شوند.

وی تصریح کرد: باشگاه‌هایی چون سیرجان، سپاهان، ذوب آهن و بم که تا الان تیم‌داری کرده‌اند، با ریشه هستند و می‌توانند از پس پرداخت این دستمزدها بربیایند اما تیم‌هایی چون هیات فوتبال البرز، شیراز و آذرخش تهران قطعا به مشکل برمی‌خورند و کیفیت لیگ پایین می‌آید و بازیکنان آسیب می‌بینند.

ظهرابی‌نیا ادامه داد: بیشترین دستمزد زنان ۲۰۰ میلیون تومان است. خیلی از باشگاه‌ها قرارداد مالی با زنان دارند و به چشم دیدم و اسم نمی‌برم که قرارداد آنان در سال ۲ یا ۳ میلیون بوده است. این قراردادها ارزش بازیکنان را پایین می‌آورد. سقف قرارداد بازیکنان از لحاظ کیفیت را خود بازیکن مشخص می‌کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: